Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Elegance heb je echt een topper aan. Wat een sierlijke powerbak is dat.Na lang twijfelen nu toch ook een bestelling gedaan in Haulerwijk.
Ik kon die Elegance niet laten staan.
Hoopte eerst dat die dichterbij (of in joure) nog een keer aangeboden zou worden maar wilde ook weer niet misgrijpen.
Gelijk ook maar de 1.2 golden willow en fanshape rave erbijgedaan
Dat wordt een vroeg rit om het nog te combineren met mijn andere afhaaltijden![]()
Daar gaat inderdaad nog wel eens wat tijd overheen... gewoon ff nog een keer bumpen.Iemand enig idee vanaf wanneer Pijnacker per mail te bereiken is? Ik heb een paar weken geleden een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gehad.
Al een keer gemeld, maar Mega Big 19 in Pijnacker zou echt top zijn!Ze mogen altijd gedeeld worden! Maar het is niet altijd mogelijk om die producten mee te nemen in een actie!
Hangin 'n' banging en phenomenom zouden mooi zijn in de maandactie. Staat iig al in PijnackerZe mogen altijd gedeeld worden! Maar het is niet altijd mogelijk om die producten mee te nemen in een actie!
Hangin 'n' banging en phenomenom zouden mooi zijn in de maandactie. Staat iig al in Pijnacker![]()
Voor hoeveel was die? Als die onder de 30 was dan baal ik nu.. anders valt de prijs nog tegenIs al geweest, wel opletten hè![]()
€32,50 volgens mij en veel goedkoper ga je die denk ik niet meer vinden.Voor hoeveel was die? Als die onder de 30 was dan baal ik nu.. anders valt de prijs nog tegen
37.50 is de prijs normaal dacht ik en je krijgt ergens dit jaar nog wel 20%-25% korting€32,50 volgens mij en veel goedkoper ga je die denk ik niet meer vinden.
Overigens hoop ik dat de nieuwe maandactie een hele zwik Hello Fireworks nieuwe collectie zal zijn. O.a. de Rebel 2.0 staan hoog op de lijst
Succes Twannes... Jij leeft soms wel wat in je eigen wereldje.. Net wat Pietje zegt, vraag me af of je hem goedkoper gaat vinden.37.50 is de prijs normaal dacht ik en je krijgt ergens dit jaar nog wel 20%-25% korting
37.50 is de prijs normaal dacht ik en je krijgt ergens dit jaar nog wel 20%-25% korting
Daar heb ik 2x voor toegehapt, gemiddeld met m'n eerdere aanschaf dus ongeveer 34€/stuk bbetaald. Ik ben content.32,50 is echt wel een lage prijs
Hahahaha37.50 is de prijs normaal dacht ik en je krijgt ergens dit jaar nog wel 20%-25% korting