Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die weddenschap durf ik wel aan te gaan binnen NL. Pak roze koeken?Ik zal beloven dat ik hem voor onder de 32.50 ga scoren![]()
Geeneens een Cupido? In plaats van een pak roze koeken.Die weddenschap durf ik wel aan te gaan binnen NL. Pak roze koeken?
Ik zal beloven dat ik hem voor onder de 32.50 ga scoren![]()
Of een cupido?Die weddenschap durf ik wel aan te gaan binnen NL. Pak roze koeken?
Die mogen we niet naar elkaar opsturenOf een cupido?
Oei, dat gaat ie een pak roze koeken kosten.Die weddenschap durf ik wel aan te gaan binnen NL. Pak roze koeken?
Nou die zijn al weg dan? Of ik heb m'n bril niet op...Oei, dat gaat ie een pak roze koeken kosten.
In Roosendaal te koop onder 3 tientjes
Mijn fout, dacht dat het over the hanging & banging gingNou die zijn al weg dan? Of ik heb m'n bril niet op...
Valse bingo is liedjes zingenMijn fout, dacht dat het over the hanging & banging ging
Naar mij inclusief cupidoWaar moeten die roze koeken heen?
Das in Roosendaal een extra "actie" prijs, bij outlet staat ie daar bij introductie voor.Mijn fout, dacht dat het over the hanging & banging ging
Kom maar door met die dikke Koningsdag Mysterydeal op mn verjaardagDe huidige maandacties zijn geldig tot vrijdag 2 mei.
De mystery deal zal vrijdag 25 april online gaan en is ook geldig tot 2 mei, maar OP=OP
Phenomenom