JanFireman
VWC lid
Ik check 6 websites 3x per dag.. Vind jij dat acceptabel? Mijn vrouw niet..Ik zit altijd vrijdag en zaterdag te spieken of er is toegevoegd of verschoven![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik check 6 websites 3x per dag.. Vind jij dat acceptabel? Mijn vrouw niet..Ik zit altijd vrijdag en zaterdag te spieken of er is toegevoegd of verschoven![]()
Zo herkenbaarIk check 6 websites 3x per dag.. Vind jij dat acceptabel? Mijn vrouw niet..
Ik nietWie gaat het hem vertellen…
Nummer van de AA nodig? (Anonieme Afsteekverslaafden)Ik check 6 websites 3x per dag.. Vind jij dat acceptabel? Mijn vrouw niet..
Zo zat ik er vorige week ook in…
Om er achter te komen dat ze nu maandacties houden. (Had zelf een mail niet gelezen)
Volgende week rond Koningsdag hebben ze een nieuwe MysteryVertel het alsjeblieft!Wie gaat het hem vertellen…voordat zo de mail met week aanbiedingen binnen is.. ik ben benieuwd
![]()
Yes, graag.. Het is blijkbaar sterker dan ik benNummer van de AA nodig? (Anonieme Afsteekverslaafden)
Meer aankoopverslaafdenNummer van de AA nodig? (Anonieme Afsteekverslaafden)
Ik check zelfs webshops waarvan ik weet dat ze pas eind van het jaar opengaanIk check 6 websites 3x per dag.. Vind jij dat acceptabel? Mijn vrouw niet..
Whaha... Rare hobby... Gelukkig momenteel niet zoveel acties etc.. Slecht voor de centjes..Ik check zelfs webshops waarvan ik weet dat ze pas eind van het jaar opengaanprobeer ze open te kíjken
![]()
blue maroon is 25mm en de blue corolla 30mmZijn de blue maroon en de blue corolla verschillende blokken? website geeft aan dat de een 25mm is en de ander 30mm, maar effecten lijken identiek.
31 april is sowieso een speciale aanbieding waardLopen de huidige maandacties tot volgende vrijdag, tot Koningsdag of echt tot 31 april?
Gebeurt de beste. Ik had een collega die vol trots vertelde dat hij eindelijk een keer vrij is met Koningsdag op 30 April….Ik twijfelde al....![]()
BumpOh en mogen er verzoeknummertjes gedeeld worden voor de volgende maandactie(s)?
>puppy-eyes<?
@Vuurwerk Outlet