[Freakactie 2024] Vuurwerkkanjer Fleringen

In dat geval, zouden jullie de kwaliteit van Pangu weer terug kunnen brengen naar "vroeger"?
Of is de winkel niet meer gelieerd aan het merk?

In dat geval, zouden jullie de kwaliteit van Pangu weer terug kunnen brengen naar "vroeger"?
Of is de winkel niet meer gelieerd aan het merk?

Als de winkel nog aan Pangu gelieerd is, zou ik zeggen: Neem een paar doosjes Some Like It Hot mee uit China! :holland:

Vraagje, ik lees deze 2 zinnen in jullie voorwaarden:

- Geplaatste bestellingen kunnen niet meer gewijzigd, aangepast of geannuleerd worden.
- Bestellingen met verschillende blokuren kunnen niet worden samengevoegd.

Betekend dit dan ook dat als ik 4x bij jullie wil bestellend ik hiervoor potentieel 4 afhaalblokken zal moeten kiezen omdat de eerder gekozen blokken vol zitten? Of is het zo dat als ik mijn blok heb gekozen ik hier latere bestelling op kan toevoegen?

Het is niet echt ideaal om bijv 4x op en neer te moeten rijden namelijk.

Terechte vraag. Dat is iets waar we over na hebben gedacht en kunnen daarin wel wat flexiliteit bieden. Men dient dan wel zelf even aan te geven dat deze orders in 1x gehaald willen worden.

De voorwaarden zijn hierop ook aangepast.

Goed nieuws! Vandaag ronden we de laatste zaken af en zullen we morgen de webshop openen. We zijn super tevreden met onze huidige collectie en hopen jullie ook :cool: .

Goed nieuws! Vandaag ronden we de laatste zaken af en zullen we morgen de webshop openen. We zijn super tevreden met onze huidige collectie en hopen jullie ook :cool: .

Ziet er goed uit, mooie prijzen ook. Maar voor mij niet op de route helaas, wel onthouden voor volgend jaar!

Zijn alle producten op de site ook al binnen? Bijv. die freestyle madness vorig jaar op veel plekken niet meer te krijgen.

Vorig jaar voor het eerst geweest en is mij erg goed bevallen! Dit jaar zeker weer de site in de gaten houden.

Hier gaan we maar even loeren, vorig jaar geweest en ontzettend goed bevallen. Kans is zéér groot dat we hier weer zullen komen :D

Misschien een gekke vraag maar hwbben jullie nog restvoorraad thunderbolt van magnum? Heb t gevoel dat deze nu echt totaal uit t assortiment is. Zo ja is deze voor een leuk prijsje te scoren? Hoor t graag:)

Back
Bovenaan