[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben zeker geïnteresseerd, maar aangezien ik wisseldiensten draai en mijn verlof tijdig moet aangeven, bestaat er dus de mogelijkheid dat dit feest op een andere dag gaat plaats vinden. Hoe groot is die kans en kan ik bij het niet doorgaan op de oorspronkelijke datum zonder probleem mijn geld terug krijgen ?

De kaarten zijn vanaf 1 juni te bestellen. Tot die tijd kan de datum nog veranderen als er een ander groot evenement wordt/staat ingepland. Zodra de kaartverkoop start is de datum van de show definitief dus loop je geen kans dat na het bestellen alsnog de datum verplaatst wordt

Is er een limiet aan het totale beschikbare kaarten?

Voor het eten zijn er 150 kaarten beschikbaar. Voor alleen het vuurwerk is de ruimte zo groot dat er praktisch onbeperkt kaarten zijn.

Coronamaatregelen kunnen altijd nog spelbreker worden. Als dat zo is dan is het niet anders dan te annuleren maar daar gaan we niet van uit.

En mochten we moeten annuleren dan krijgt iedereen zijn of haar geld terug.

VERVOLG Pyromusical + Demo + Eten

We zijn een beetje positief overspoeld door alle reacties hier, via mail en privé berichten.

We hebben besloten om de kaartverkoop te starten op 1 juni 2021. Er komen een viertal kaarten in de verkoop.

- Ticket Vuurwerk € 20,00
- Ticket Vuurwerk + eten € 39,50
- Ticket Junior Vuurwerk € 12,50 (kinderen t/m 12 jaar)
- Ticket Junior Vuurwerk + eten € 25,00 (kinderen t/m 12 jaar)

Daarnaast is er een optie om een vrijwillige donatie te doen wat ten goede komt aan de avond (lees vuurwerk).

Mocht het hele spektakel niet door gaan door coronaregels of bizar slecht weer dan krijgt iedereen netjes zijn of haar geld terug.

De datum van zaterdag 25 september kan nog wijzigen voordat de kaartverkoop start. Als iemand wat in de wandelgangen hoort over andere evenementen dan kunnen we kijken om het nog te verplaatsen.

Zodra de kaartverkoop start is het definitief. Dit heeft te maken met de tijdige vergunningaanvragen.

Team Vuurwerkstore Holten

Als het een weekend eerder of later is ben ik zeker van de partij!!
25 september is het weekend van de ZWARTE CROSS...

Wil erg graag de hele avond bij jullie zijn maar dan zou dat wel op een andere datum zijn😅

En mochten er geen busreizen vanuit Zoetermeer worden georganiseerd moet een plekje in de auto ook geen probleem worden denk ik.

Ik krijg goeie festivalvibes bij deze berichten allemaal. Op 1 juni allemaal lopen f5'en op je laptop en een kaartje scoren.

Als ik alle reacties hier zo in dit topic lees dan beloofd dit een ontzettend gezellige freakavond te worden.

Laat ik even benadrukken dat het GEEN FESTIVAL achtig iets wordt.

Daar is simpelweg geen voldoende budget voor. We houden het simpel. Tent + eten + vuurwerk = gezelligheid.

Als diegene die toegezegd heeft via veler kanalen ook daadwerkelijk kaarten gaat bestellen dan ziet het er positief uit dat qua budget de pyromusical doorgang kan vinden.

Daar is simpelweg geen voldoende budget voor. We houden het simpel. Tent + eten + vuurwerk = gezelligheid.

Als diegene die toegezegd heeft via veler kanalen ook daadwerkelijk kaarten gaat bestellen dan ziet het er positief uit dat qua budget de pyromusical doorgang kan vinden.

Klinkt als...perfect

Precies zoveel mogelijk richting vuurwerk uitgeven. De gezelligheid maken we er wel zelf omheen. Erg veel zin in, ik ben er samen met mijn broer sowieso bij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan