Fire Festival

Een van de beste tailbakken op de markt zo te zien. Vorig jaar besteld en zal deze zeker meepikken in de CR actie. Peacock effect maakt hem echt uniek en schiet zo te zien breed dat je hem wel wat verder weg moet zetten. Deze voor de Obsessed schieten?

Iedereen moet vooral doen wat hem mooi lijkt, maar ik weet niet of het slim is. De Fire Festival ramt hem (behalve de overgang cake 1 naar cake 2) in een hoog tempo eruit, terwijl de Obsessed redelijk rustig en na de FF waarschijnlijk zelfs traag schiet. Heb beide producten voor komend O&N, maar zet ze om die reden niet achter elkaar.

Heb je een goed punt frelst68, nemen we mee :thumbup:

Vind het wel mooi om er sowieso een W-shape box achter te zetten. De Hamlet en Triple X zijn ook nog (bestelde) opties, al is de Hamlet ook geen snelle bak, maar wel meteen W-shape. Wat dat betreft zijn boxen als de W-Triple layer (zoals eerdere film in dit topic), Mega Willows etc misschien de betere opties inderdaad.

Dit blijft toch ook wel echt een pareltje hoor. Hou echt van die tailbakken met heerlijk heldere kleuren.

Hij is hier ook besteld. Zeer benieuwd hoe die in de straat gaat bevallen, zin om deze te stoken zeg.

Hele, hele dikke cakebox welke de straat laat ontploffen in ooh's en aah's. Zeer vet en verlicht ook echt de hele straat. Deze topper wil ik er komend jaar weer bij, wederom per 2.

Is te zien als 9e product in onze show vanaf 5:21 in tweevoud.

Ja, deze was echt heel gaaf in de straat. Komt echt goed over en zorgt inderdaad voor veel leuke en goede reacties bij de omstanders. Komt er zeker weer.

Hele, hele dikke cakebox welke de straat laat ontploffen in ooh's en aah's. Zeer vet en verlicht ook echt de hele straat. Deze topper wil ik er komend jaar weer bij, wederom per 2.

Is te zien als 9e product in onze show vanaf 5:21 in tweevoud.

Mooi filmpje. Welke schiet je er direct na?:D

Back
Bovenaan