Brainiac
VWC lid
Welke batch is de colorfull city?
Ik ga er vanuit dat dit een restvoorraadje van afgelopen verkoopdagen is en in dat geval gaat het om batch 2020.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke batch is de colorfull city?
Ik ga er vanuit dat dit een restvoorraadje van afgelopen verkoopdagen is en in dat geval gaat het om batch 2020.
Eerste bestelling geplaatst! Zal waarschijnlijk nog wel meer bij komen, maar deze kunnen gewoon samengevoegd worden toch?
Jullie hebben wel een top assortiment zeg! Aardig wat toppers bij elkaar in 1 winkel voor goede prijzen. Zeker een om trots op te mogen zijn haha. Helaas komen de tijden net niet lekker uit voor een lange rit naar het oosten. Succes met de verkoop!
De webshop is geopend! Stiekem toch best trots op de collectie die we hebben samengesteld. Voor vragen, stel ze gerust in dit topic of stuur een PB.
Gaan jullie ook nog met meer losse cakes en ander klein spul komen? Zie al wel hele mooie compounds en bijvoorbeeld de Yellow River, maar ik ben op zoek naar meer van die ~500gr cakes
We zijn nog aan het rondneuzen om extra toppers aan te vullen. Dat kunnen uiteraard ook cakes zijn. Wel zullen we deze hoogstwaarschijnlijk in kartonnen gaan aanbieden en dus geen losse cakes gaan verkopen.
Dit dus, wanneer je deze toppers binnenhaalt kun je een leuke order verwachten.Kartonnetjes cairos crackling? ��