[Freakactie 2024] Vuurwerkkanjer Fleringen

De webshop is geopend! Stiekem toch best trots op de collectie die we hebben samengesteld. Voor vragen, stel ze gerust in dit topic of stuur een PB.

Eerste bestelling geplaatst! Zal waarschijnlijk nog wel meer bij komen, maar deze kunnen gewoon samengevoegd worden toch?

Jullie hebben wel een top assortiment zeg! Aardig wat toppers bij elkaar in 1 winkel voor goede prijzen. Zeker een om trots op te mogen zijn haha. Helaas komen de tijden net niet lekker uit voor een lange rit naar het oosten. Succes met de verkoop!

Jullie hebben wel een top assortiment zeg! Aardig wat toppers bij elkaar in 1 winkel voor goede prijzen. Zeker een om trots op te mogen zijn haha. Helaas komen de tijden net niet lekker uit voor een lange rit naar het oosten. Succes met de verkoop!

Hier hetzelfde helaas. De 28e eind van de middag zou mooi zijn, dan komt er sowieso een bestelling aan. Hopelijk hebben jullie ook goede acties als de beschikbare afhaalblokken verruimd worden. Voor nu in elk geval al goed bezig!

Gaan jullie ook nog met meer losse cakes en ander klein spul komen? Zie al wel hele mooie compounds en bijvoorbeeld de Yellow River, maar ik ben op zoek naar meer van die ~500gr cakes

De webshop is geopend! Stiekem toch best trots op de collectie die we hebben samengesteld. Voor vragen, stel ze gerust in dit topic of stuur een PB.

Bestelling bij je gedaan! Eindelijk de freestyle madness in de collectie (er vanuit gaan dat ze al bij je in de bunker liggen) :)

Vanochtend helaas bankproblemen waardoor evo edition 2 aan mijn neus voorbij is gegaan, maar met enige moeite toch nu een bestelling kunnen plaatsen.

Brasillian box
Turbo box (op basis van de goede verhalen toch maar overstag gegaan)
Full assault (idem)
Ghostbuster (live gezien op een demo).

Hopen dat er nog wat mooie aanvullingen komen dit jaar.

Mooi op tijd om 6 uur (te gek voor woorden haha)

Gaan jullie ook nog met meer losse cakes en ander klein spul komen? Zie al wel hele mooie compounds en bijvoorbeeld de Yellow River, maar ik ben op zoek naar meer van die ~500gr cakes

We zijn nog aan het rondneuzen om extra toppers aan te vullen. Dat kunnen uiteraard ook cakes zijn. Wel zullen we deze hoogstwaarschijnlijk in kartonnen gaan aanbieden en dus geen losse cakes gaan verkopen.

Komt de turbo display nog terug op voorraad bij jullie? Gisteravond waren er nog 3 maar ben al te laat zie ik nu haha.

En blijven de afhaaltijden zoals ze nu zijn?
Of komt daar nog verandering in op korte termijn?

Er komt wellicht nog extra voorraad Magnum maar op dit moment is dat nog niet zeker.

Voorlopig laten we de afhaal tijden zo staan maar we zijn aan het kijken of we deze wat kunnen uitbreiden. Afhankelijk van hoe snel de huidige blokken vol zijn.

Ook maar een bestelling geplaatst. Cosmoplis en Cliffhanger. En die twee fontijnen ook maar proberen. Zagen er ook goed uit. Tot 28 december!

Back
Bovenaan