Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek nog mooie rambakken als aanvulling op de triple x, mei tai tailgate, 1.2 escape from hell, mega willows, berlin, heisenberg. Graag wat tips in het grote oerwoud van compounds en cakeboxen, ik loop een beetje vast. :confused:

Voor echte ram bakken zou ik het bij de 100/144sh bakken houden. Deze hebben een stuk hoger tempo dan de grotere compound bakken. Ik laat de grote compound bakken links liggen voortaan, ieder jaar stoor ik me tog weer aan het langzame tempo.

W-Shape Dominator / W-Triple layer, zoals groningerpyro ook al schreef is echt wel een aanrader. 108 schoten in W-shape binnen een 35-45 seconden.

Is er ergens makkelijk te vinden wat de tijdsduur is van producten? Ik kan natuurlijk alle video's bekijken en gaan timen, maar gezien de mogelijke hoeveelheid producten is dat onnodig werk als het ergens te vinden is. Alvast dank.

Dit jaar wil ik is lekket uitpakken kwa finale en zat ik te denken aan 24x secret salute gecombineerd met 10x the space project met als afsluiting 16x delicious thunder finale. Zou dit wat zijn of zouden jullie het anders doen

Dit jaar wil ik is lekket uitpakken kwa finale en zat ik te denken aan 24x secret salute gecombineerd met 10x the space project met als afsluiting 16x delicious thunder finale. Zou dit wat zijn of zouden jullie het anders doen

Dat is een hele mooie afsluiter. Ik denk alleen zelf dat je het verschil niet hoort als je wat minder pakt qua secret salute en space project. 16 om 6 of zo. De effecten zijn wat mij betreft zeker finale waardig. Denk zelf ook aan crackling met fluit gevolg door trommels (met fluit)

Heel vet hoor! The space project in de finale, dat zie je niet vaak. Tof!

Wat allicht ook leuk is, is om er 2 geistesblitz boven te schieten. Of soort gelijk product.
En je zou kunnen kijken er wat kleur aan toe te voegen. Wicked whistle, the scream, monster rides etc kunnen dit brengen

Misschien is de Blue Night Fire compound van Wollf een mooie toevoeging? Erna wat salutes om het af te maken:yes:

Is er ergens makkelijk te vinden wat de tijdsduur is van producten? Ik kan natuurlijk alle video's bekijken en gaan timen, maar gezien de mogelijke hoeveelheid producten is dat onnodig werk als het ergens te vinden is. Alvast dank.
Vuurwerkbieb heeft het er wel staan, echter zie je ook dat het lang niet altijd klopt. Timen en noteren doe ik zelf eigenlijk. En dan het liefst van straatfilmpjes/productie, zodat je het echt zeker weet. (tijdstip eerste schot noteren en deze afhalen van het tijdstip van het laatste schot, of burst, of de vonken helemaal gedoofd zijn, net wat je zelf wil)

Inderdaad lastig als je veel producten wil timen, heb het zelf aan de hand van straatfilmpjes gedaan.
Dan alsnog kom ik op een afwijking van +- 5 seconden uit bij sommige producten.

Dat is een hele mooie afsluiter. Ik denk alleen zelf dat je het verschil niet hoort als je wat minder pakt qua secret salute en space project. 16 om 6 of zo. De effecten zijn wat mij betreft zeker finale waardig. Denk zelf ook aan crackling met fluit gevolg door trommels (met fluit)
Dank voor je reactie ga er nog effe over denken met welk product ga je de trommels realiseren?

Heel vet hoor! The space project in de finale, dat zie je niet vaak. Tof!

Wat allicht ook leuk is, is om er 2 geistesblitz boven te schieten. Of soort gelijk product.
En je zou kunnen kijken er wat kleur aan toe te voegen. Wicked whistle, the scream, monster rides etc kunnen dit brengen
Iets met kleur is inderdaad vet(red wire autograph box)? Wat bedoel je met boven?

Ja of de Special#4 van Katan of de WTF Intense van Cafferata Vuurwerk zijn daar ook perfect geschikt voor.

@Gerwin, 8 black thunders gevolgd door 10 explode 16s whistling to ti salute. Beiden van TriStar.

goede middag,

ik ben bezig met 12 uur moment.
met behulp van een schiet kist wil ik de laatste 10 sec met een mega tails aftellen.(links en rechts positie)
nu ben ik op zoek voor het 12 uur moment in een vorm van een waaier.(voor in het midden)
m,n oog is gevallen op de mega maxi van china red of de fire festival.
vervolgt van 2 plekken een aantal 19 shots van valk. (bestelling 2020)

welke zal het worden of zijn er andere toppers die ik niet gevonden heb?
het liefst een tail versie.

alvast bedankt.

goede middag,

ik ben bezig met 12 uur moment.
met behulp van een schiet kist wil ik de laatste 10 sec met een mega tails aftellen.(links en rechts positie)
nu ben ik op zoek voor het 12 uur moment in een vorm van een waaier.(voor in het midden)
m,n oog is gevallen op de mega maxi van china red of de fire festival.
vervolgt van 2 plekken een aantal 19 shots van valk. (bestelling 2020)

welke zal het worden of zijn er andere toppers die ik niet gevonden heb?
het liefst een tail versie.

alvast bedankt.

Fire Festival is wat mij betreft de beste optie. Op deze video vind ik 'm erg sterk overkomen.

Ook zou je nog kunnen kijken naar de 'Golden willow mine with blue pearl' van Broekhoff/Magnum:

Eens met bovenstaande! De Fire Festival is denk ik de dikste tail-bak op de markt.

Wel zou je eventueel kunnen kijken naar de tailgate Fan van Broekhoff, mooi hoog tempo.

Mocht je er aan kunnen komen, is de Glitter mine to color Comet van Showtime/Cafferata ook erg goed. Wel snel, maar dat is juist erg tof voor 12:00 :)

dank u allen,

het wordt de fire festival.:thumbsup:

de andere waaiers ga ik wel op zoek of ik ze kan vinden voor leuke prijs want vind dit toch wel wat hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan