[Freakactie 2024] Vuurwerkexpert: 25% korting!!

Winkeliers Hoekstra Hardegarijp; Veeeel artikelen staan op uitverkocht! Neem aan dat ze de boel nog moeten updaten.... anders ist wel heul snel allemaal weggegaan.

Meende dat er vorig jaar in de loop van de week veel shops wat artikelen erbij gingen zetten. Misschien dus even rustig afwachten voordat winkels hun site compleet hebben.

Hij staat niet id lijst, maar via de zoekfunctie komt hij wel te voorschijn. De red crossette.
Ja zag ik ook maar niet volledig vertrouwen of ie dan ook echt geleverd wordt. Golden Spider niet trouwens. Andere jaren werd Kiers pas na de actie wakker en webshop verder gevuld, vroegtijdige mail haalde niks uit. Ik kijk het ff aan. Ook of nog op tijd filmpjes van nieuwe boxen opduiken.

Winkeliers Hoekstra Hardegarijp; Veeeel artikelen staan op uitverkocht! Neem aan dat ze de boel nog moeten updaten.... anders ist wel heul snel allemaal weggegaan.
Dank voor het melden! Hoekstra beheert zijn shop zelf. We hebben vanochtend nog contact met ze gehad en daarbij hebben ze aangegeven dat ze z.s.m. alles goed gaan zetten. De actie duurt gelukkig nog een week, maar als het je te lang duurt kun je natuurlijk ook zelf even een belletje aan Hoekstra doen.

• Like
Waarderingen: BENZ
Dank voor het melden! Hoekstra beheert zijn shop zelf. We hebben vanochtend nog contact met ze gehad en daarbij hebben ze aangegeven dat ze z.s.m. alles goed gaan zetten. De actie duurt gelukkig nog een week, maar als het je te lang duurt kun je natuurlijk ook zelf even een belletje aan Hoekstra doen.
Bedankt voor de snelle reactie

Bij Tuinmani in Deventer werkt de code niet met de Tailgate Fan, maar in Epe wel. Is dit een foutje? Hij staat niet onder de superstunts?

Hmmm mooie actie, maar had gehoopt op een lagere besteldrempel en gunstiger ophaal lokatie. Twijfel twijfel

Bij Tuinmani in Deventer werkt de code niet met de Tailgate Fan, maar in Epe wel. Is dit een foutje? Hij staat niet onder de superstunts?
Nog een foutje (vermoed ik) bij Handelshuis Epe. De Crossette Switch en Color Crossette staan hier beide online, maar er zit best een groot verschil tussen de prijzen van beide, terwijl het dezelfde cake is?

Nog een foutje (vermoed ik) bij Handelshuis Epe. De Crossette Switch en Color Crossette staan hier beide online, maar er zit best een groot verschil tussen de prijzen van beide, terwijl het dezelfde cake is?
Ze hebben elk hun eigen prijs dus dat klopt...

Back
Bovenaan