Simmien
VWC lid
Magnum krijg hem als het goed is ook als Bizar 14, wellicht is die beter beschikbaar en wel te bestellen bij meerdere dealers?Kan je aangeven waar ze wel worden uitgegeven? ik wil namelijk graag een aantal van bemachtigen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Magnum krijg hem als het goed is ook als Bizar 14, wellicht is die beter beschikbaar en wel te bestellen bij meerdere dealers?Kan je aangeven waar ze wel worden uitgegeven? ik wil namelijk graag een aantal van bemachtigen
Ja zag ik ook maar niet volledig vertrouwen of ie dan ook echt geleverd wordt. Golden Spider niet trouwens. Andere jaren werd Kiers pas na de actie wakker en webshop verder gevuld, vroegtijdige mail haalde niks uit. Ik kijk het ff aan. Ook of nog op tijd filmpjes van nieuwe boxen opduiken.Hij staat niet id lijst, maar via de zoekfunctie komt hij wel te voorschijn. De red crossette.
Dank voor het melden! Hoekstra beheert zijn shop zelf. We hebben vanochtend nog contact met ze gehad en daarbij hebben ze aangegeven dat ze z.s.m. alles goed gaan zetten. De actie duurt gelukkig nog een week, maar als het je te lang duurt kun je natuurlijk ook zelf even een belletje aan Hoekstra doen.Winkeliers Hoekstra Hardegarijp; Veeeel artikelen staan op uitverkocht! Neem aan dat ze de boel nog moeten updaten.... anders ist wel heul snel allemaal weggegaan.
Daar lijkt het helaas op dit moment niet op. Meer info zal beschikbaar zijn rondom de live-gang van de Magnum-sites.Magnum krijg hem als het goed is ook als Bizar 14, wellicht is die beter beschikbaar en wel te bestellen bij meerdere dealers?
Bedankt voor de snelle reactieDank voor het melden! Hoekstra beheert zijn shop zelf. We hebben vanochtend nog contact met ze gehad en daarbij hebben ze aangegeven dat ze z.s.m. alles goed gaan zetten. De actie duurt gelukkig nog een week, maar als het je te lang duurt kun je natuurlijk ook zelf even een belletje aan Hoekstra doen.
Dan doet die dealer mogelijk niet meeBij Tuinmani in Deventer werkt de code niet met de Tailgate Fan, maar in Epe wel. Is dit een foutje? Hij staat niet onder de superstunts?
Met andere producten werkt de korting wel, ze doen dus wel mee.Dan doet die dealer mogelijk niet mee![]()
Dan een mooie voor BroekieMet andere producten werkt de korting wel, ze doen dus wel mee.
Nog een foutje (vermoed ik) bij Handelshuis Epe. De Crossette Switch en Color Crossette staan hier beide online, maar er zit best een groot verschil tussen de prijzen van beide, terwijl het dezelfde cake is?Bij Tuinmani in Deventer werkt de code niet met de Tailgate Fan, maar in Epe wel. Is dit een foutje? Hij staat niet onder de superstunts?
Nog een foutje (vermoed ik) bij Handelshuis Epe. De Crossette Switch en Color Crossette staan hier beide online, maar er zit best een groot verschil tussen de prijzen van beide, terwijl het dezelfde cake is?
Beide hebben geen finale.De 1 heeft een finale, de ander niet?
Filmpje is toch echt verschillend... (switch begint met finale)Beide hebben geen finale.
Huisman heeft ook deze zin op de site staan: "Zowel de Color Crossette als de omlabeling Crossette Switch kunnen uitgeleverd worden."
Ze hebben elk hun eigen prijs dus dat klopt...Nog een foutje (vermoed ik) bij Handelshuis Epe. De Crossette Switch en Color Crossette staan hier beide online, maar er zit best een groot verschil tussen de prijzen van beide, terwijl het dezelfde cake is?