Broekie
VWC lid
Zoals in de Startpost aangegeven zijn sommige winkels nog bezig om hun Vuurwerkexpert-website klaar te zetten. Harderwijk is er zo één. Zij hebben aangegeven vandaag of anders morgen de boel klaar te zullen hebben.En Harderwijk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zoals in de Startpost aangegeven zijn sommige winkels nog bezig om hun Vuurwerkexpert-website klaar te zetten. Harderwijk is er zo één. Zij hebben aangegeven vandaag of anders morgen de boel klaar te zullen hebben.En Harderwijk?
Overigens ook mijn complimenten voor de snelle reacties op vragen die hier gesteld wordenZoals in de Startpost aangegeven zijn sommige winkels nog bezig om hun Vuurwerkexpert-website klaar te zetten. Harderwijk is er zo één. Zij hebben aangegeven vandaag of anders morgen de boel klaar te zullen hebben.
Dank voor het compliment! Dat lukt niet altijd, maar rondom de opening van de website proberen we dat zoveel mogelijk te doen!Overigens ook mijn complimenten voor de snelle reacties op vragen die hier gesteld worden![]()
Precies zoals je het zelf al aangeeft. Zij doen helemaal hun eigen acties, zoals bijv. gratis vuurwerk. Dat is bij ons al een tijd niet meer.Geweldige actie weer, bedankt! De code werkt niet bij Vechtweelde, ook niet als ik alleen Broekhoff artikelen selecteer. Doen zij niet mee vanwege de eigen website (net als Vuurwerkwold)? Anders zal ik een andere dealer selecteren.
Onze collega's zijn druk bezig maar dat duurt nog wel even hoor!Yess, daar gaan we weer!! Topactie hoor. Ik wacht alleen even tot Magnum online gaat, wat hopelijk zeer binnenkort zal zijn?
Sowieso pas nadat deze actie afgelopen is gok ik? (afgaande op voorgaande jaren, heb de acties nooit gelijktijdig gezien volgens mij)Onze collega's zijn druk bezig maar dat duurt nog wel even hoor!
Die kans is groot...Sowieso pas nadat deze actie afgelopen is gok ik? (afgaande op voorgaande jaren, heb de acties nooit gelijktijdig gezien volgens mij)
hey, ja zeker aan de voorwaarden gedaan, waren 2 compounds, gaat om de winkels in Wervershoof en Medemblik. Maar in amsterdam werkte die wel, daar kom ik ook langs dus geen probleem.Zoals Crackling al aangeeft: heb je wel aan de voorwaarden voldaan zoals minimale bestelwaarde? En zitten er wel artikelen in jouw Winkelwagen die mee doen aan de actie? Als dat wel zo is laat ons dan a.u.b. even weten bij welke winkel je probeert te bestellen. Dan kijken we even met je mee.
Met de 14 shots at once bedoel je ongetwijfeld de Double Elements. Dit artikel zal helaas slechts beperkt beschikbaar zijn en wordt daarom niet via de site aangeboden.
Kan je aangeven waar ze wel worden uitgegeven? ik wil namelijk graag een aantal van bemachtigenZoals Crackling al aangeeft: heb je wel aan de voorwaarden voldaan zoals minimale bestelwaarde? En zitten er wel artikelen in jouw Winkelwagen die mee doen aan de actie? Als dat wel zo is laat ons dan a.u.b. even weten bij welke winkel je probeert te bestellen. Dan kijken we even met je mee.
Met de 14 shots at once bedoel je ongetwijfeld de Double Elements. Dit artikel zal helaas slechts beperkt beschikbaar zijn en wordt daarom niet via de site aangeboden.
Dan heb je in eerste instantie precies 2 winkels uitgekozen die allebei niet mee doen met de actie. Gelukkig heb je zelf al een andere winkel gevonden.hey, ja zeker aan de voorwaarden gedaan, waren 2 compounds, gaat om de winkels in Wervershoof en Medemblik. Maar in amsterdam werkte die wel, daar kom ik ook langs dus geen probleem.
Die zijn niet zozeer verdwenen, maar deze zitten en zaten niet in het standaard assortiment. Meerdere winkels hebben ze wel weer ingekocht maar moeten ze nog aanzetten in hun Vuurwerkexpert-shop of hebben ze op hun eigen website staan.Dank voor weer zo'n mooie openingsactie!Helaas zijn net de 2 producten verdwenen bij m'n dealer (en wijde omgeving) waar ik hele jaar naar uitkeek; Blue mine with golden spider tail, en Red Crossette
nieuwe producten nog vrijwel geen filmpjes van dus ik laat het ff lopen.
Hij staat niet id lijst, maar via de zoekfunctie komt hij wel te voorschijn. De red crossette.Dank voor weer zo'n mooie openingsactie!Helaas zijn net de 2 producten verdwenen bij m'n dealer (en wijde omgeving) waar ik hele jaar naar uitkeek; Blue mine with golden spider tail, en Red Crossette
nieuwe producten nog vrijwel geen filmpjes van dus ik laat het ff lopen.
Op dit moment staan ze niet overal aan omdat ze uit het standaard assortiment zijn gehaald.Kan je aangeven waar ze wel worden uitgegeven? ik wil namelijk graag een aantal van bemachtigen
Voor enkele artikelen geldt inderdaad dat daar nog beeldmateriaal mist. We zijn daar nog druk mee bezig.nieuwe producten nog vrijwel geen filmpjes van dus ik laat het ff lopen.