Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dank voor de melding. Ook met Kesler is gisteren nog contact geweest en zij zeiden toen dat ze gisteren alles klaar zouden maken. Maar misschien zijn ze er niet aan toegekomen? Je kunt natuurlijk zelf ook even contact met ze opnemen.Doet Kesler uit Zeist ook met de kortingsactie mee? Krijg de melding webshop gesloten. Maar in de vooravond leek het of ik kon gaan bestellen. Ik hoop maar dat ze nog met de webshop bezig zijn?
Bedankt voor het melden. Dan doe je helaas mogelijk iets niet goed. Want we hebben zojuist getest en hier werkt de code wel. Heb je aan de actie-voorwaarden voldaan? Minimaal bestelbedrag, korting geldt niet op Superstunts, enz.? Stop als test 2x een Insane Crown Bomber in je Winkelwagen en je zult zien dat de korting er netjes vanaf gaat.Ook bij Jos Lock te Maassluis werkt de code helaas niet
Bedankt voor het melden. Ben Sloof is er nog mee bezig. ELO doet helaas niet mee aan de actie.kan het zijn dat bij sommige winkels de code niet werkt of de website nog niks te bestellen is?
Ben Sloof niks aan mandje toe te voegen.
Elo Vuurwerk, werkt de code niet.
Dank! Denk dat het aan het product ligt, code werkt niet bij de RK Brocade Crown Red/Blue/Purple/Silver Tip parade (geen superstunt artikel). Bij andere producten inderdaad wel.Bedankt voor het melden. Dan doe je helaas mogelijk iets niet goed. Want we hebben zojuist getest en hier werkt de code wel. Heb je aan de actie-voorwaarden voldaan? Minimaal bestelbedrag, korting geldt niet op Superstunts, enz.? Stop als test 2x een Insane Crown Bomber in je Winkelwagen en je zult zien dat de korting er netjes vanaf gaat.
De kortingscode op de Thunderking 1" Big Tube werkt nu overal.ik had dat ook bij Tuinmania, had 13x cubic thunder met een Thunderking 1" Big Tube
en kwam op iets van €170 werkte de kortingscode niet, nu heb ik 14x cubic thunder en toen werkte hij wel
Daar zou de code wel op moeten werken. Bij welke Dealer probeer je te bestellen?Dank! Denk dat het aan het product ligt, code werkt niet bij de RK Brocade Crown Red/Blue/Purple/Silver Tip parade (geen superstunt artikel). Bij andere producten inderdaad wel.
Bij Jos Lock in MaassluisDaar zou de code wel op moeten werken. Bij welke Dealer probeer je te bestellen?
Er wordt aan gewerkt, we zijn het samen met onze technisch partner aan het uitzoeken...Bij Jos Lock in Maassluis
Dank voor de vraag. We kunnen pas iets online gooien als we het hebben. Onze Chinese fabrieken hebben na alle ellende in China de focus gelegd op het op tijd klaar krijgen van de producten. Dat begeleiden is al een hele klus voor onze mensen in China. Een nieuwe filmavond heeft daardoor recent niet plaatsgevonden. Er druppelen echter wel af en toe losse video's binnen en als daar artikelen bij zitten waar we nog geen video van hebben geupload, doen we dit z.s.m. Vandaag en/of morgen is dat nu ook het geval, maar van de Color Cream hebben we helaas nog niets ontvangen.Nog 1 vraagje broekie, verwacht je de video van de color cream nog voor het einde van de actie online te gooien?
Ik was ook al druk aan het zoeken. winkel in Almere buiten ermisa doet ook niet mee.Ik mis ook een aantal bedrijven in de polder. Zijn ze ze in Almere en Dronten gestopt of slaan ze de actie over en daarom niet zichtbaar?
Ik mis ook een aantal bedrijven in de polder. Zijn ze ze in Almere en Dronten gestopt of slaan ze de actie over en daarom niet zichtbaar?
Bedankt voor jullie vragen. De Dealer in Dronten opent over het algemeen vrij laat de shop en doet voor zover wij weten zelden mee.Ik was ook al druk aan het zoeken. winkel in Almere buiten ermisa doet ook niet mee.
Goed en slecht nieuws Pyroboy26: de Tailgate Fan zou nu ook mét korting te bestellen moeten zijn bij Tuinmani. Maar het lijkt erop dat ze dit artikel inmiddels zelf uit hebben gezet en deze dus niet aanbieden dit jaar. Als je deze wel echt bij hen wil bestellen, kun je het beste zelf even contact met ze opnemen.ik had dat ook bij Tuinmania, had 13x cubic thunder met een Thunderking 1" Big Tube
en kwam op iets van €170 werkte de kortingscode niet, nu heb ik 14x cubic thunder en toen werkte hij wel
De RK's zijn nu bij Jos Lock mét korting van de Freakactie te bestellen!Bij Jos Lock in Maassluis
Dat is pech :(Goed en slecht nieuws Pyroboy26: de Tailgate Fan zou nu ook mét korting te bestellen moeten zijn bij Tuinmani. Maar het lijkt erop dat ze dit artikel inmiddels zelf uit hebben gezet en deze dus niet aanbieden dit jaar. Als je deze wel echt bij hen wil bestellen, kun je het beste zelf even contact met ze opnemen.
Top geregeld!De RK's zijn nu bij Jos Lock mét korting van de Freakactie te bestellen!
Ermisa heeft helaas geen Vuurwerkexpert-shop meer.Ik was ook al druk aan het zoeken. winkel in Almere buiten ermisa doet ook niet mee.