[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

En weer een top aanbieding van vathorst ! Leuk product voor een zeer goede prijs. Vathorst is goed begonnen met sterke acties. Hoop dat het zo door blijft gaan. Wat ben ik blij dat ik al bestellingen heb lopen bij vatje.

Komen vandaag nog nieuwe week acties ?

En weer een top aanbieding van vathorst ! Leuk product voor een zeer goede prijs. Vathorst is goed begonnen met sterke acties. Hoop dat het zo door blijft gaan. Wat ben ik blij dat ik al bestellingen heb lopen bij vatje.

Komen vandaag nog nieuwe week acties ?
Er staan nieuwe weekacties toch? Kijk maar op de site.

Als je nog iets met de Furious Strike kunt doen, dan is dat er wel een die niemand kan laten liggen!

Ik zou graag de imperial stars in de aanbieding zien. Enorm mooie doos en ik wil hem graag maar voor mij nog iets te prijzig. De full assault en 1.2'' thermal jewels lijken mij ook goede opties om in een week- of maandaanbieding te gooien. Ik zou ook niet klagen als de riakeo cakes (voornamelijk de Outburst) nog in een aanbieding tevoorschijn komen ;)

Allereerst goed bezig met het assortiment en de aanbiedingen! Als ik dan toch zo vrij mag zijn zou ik graag de Coconut Bounty, Starbuster en/of Hardcore Helium in de (extra) aanbieding willen zien:)

@vatje Vathorst
Suggesties?? Alleen 1 skyhigh op de wensenlijst die nergens te krijgen is. Jullie hebben al een actie gehad met de 16shots klasek dumbum.

Maar ik zou zo graag de 25s scream batterij van klasek willen hebben(C2525SC14) Topper. Zouden jullie hieraan kunnen komen?

Super flowers, secret wizard, fire festival, of een mooie aanbieding van 2 of 3 furious cakes (rockstar, gunner en joker) 😊

Er staan nog wel wat dingen op de wensenlijst, maar de hardcore helium staat wel bovenaan. Daarnaast ook nog de Imperial Stars, Nightshade, Obsessed, Coconut Bounty en eén van de grootste boxen (Tournament of Sodom).

Super Flowers idd, Rave from Hell, Shots of Anarchy en/of Dutch Protocol, Event Immortal Gold staan hier nog op de wensenlijst

Back
Bovenaan