[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Oh, jullie verwachten bevestiging van je productwijziging in je order van Crackle King? Ik nam/neem aan dat order en ordernummer gewoon blijft staan en je gewoon het nieuw gekozen product in handen krijgt bij afhalen. Van de wijziging heb ik ook geen bevestiging gehad maar verwachtte dat eigenlijk ook niet, veel extra werk voor hun. Ik heb blind vertrouwen dat dat bij hun goedkomt.

Oh, jullie verwachten bevestiging van je productwijziging in je order van Crackle King? Ik nam/neem aan dat order en ordernummer gewoon blijft staan en je gewoon het nieuw gekozen product in handen krijgt bij afhalen. Van de wijziging heb ik ook geen bevestiging gehad maar verwachtte dat eigenlijk ook niet, veel extra werk voor hun. Ik heb blind vertrouwen dat dat bij hun goedkomt.
In de mail die is verstuurd stond dat de bestaande order wordt geannuleerd en dat er een nieuwe wordt gemaakt. Maar net wat jij zegt, ook al komt er geen mail, bij het afhalen komt het vanzelf goed Oulet kennende 👍

is er nog helemaal niks bekend over de afgekeurde batches van de nexor?

Wil heel graag weten waar ik aan toe ben, duurt nu al 3 weken en hoor niks

Ik zal morgen nog even een tweetal nieuwe mailings opstellen, maar de strekking van wat we jullie vandaag alvast kunnen vertellen is:

1: Crackle King/Royal Match: We hebben een manier gevonden waardoor we wel jullie keuzes kunnen verwerken en niet de bestaande order hoeven te annuleren. Je krijgt in tegenstelling tot wat eerder gemeld is geen nieuwe order.
2: We hebben vandaag te horen gekregen dat alle Temple of Dreams/Nexor als afkeur moeten worden beschouwd. Omdat het zo kortdag is en er misschien nog wel meer afkeur komt, krijg je wel een mail, maar je hoeft geen keuzes door te geven. Tijdens afhalen mag je een alternatief of je geld terug.

Jullie hoeven dus ook niet te bellen, mailen, appen, postduiven te sturen of nu al langs te komen. Bij afhalen wordt alles netjes geregeld.
Het is momenteel simpelweg te druk om iedereen allerlei maatwerk oplossingen te bieden, maar zoals gezegd: alles komt goed!

Dus nu al je geld terug krijgen is geen optie? Je moet verplicht fysiek langs de winkel komen om je geld terug te krijgen?

Dus nu al je geld terug krijgen is geen optie? Je moet verplicht fysiek langs de winkel komen om je geld terug te krijgen?
De meesten hebben wel meer besteld dan wat er nu afgekeurd is en dan ben je toch in de winkel. Mocht je slechts iets besteld hebben dat nu afgekeurd is dan kun je natuurlijk wel even contact op kan nemen en dan zal er vast een passende oplossing gevonden worden.

Overigens is het helemaal niet verkeerd om ter plekke iets anders uit te zoeken hè, ze hebben een heel ruim assortiment en een flinke voorraad en zullen je vast van een passend alternatief voorzien waardoor je tevreden de deur uit gaat.

Als alternatief elegant night via tosch ? 😝
Gekheid ben benieuwd naar de opties. Toch erg jammer van de nexor box. Kreeg er de Funke tears of heaven gevoel bij

Back
Bovenaan