happy4ever1968
VWC lid
Gaat over de Crackle King die is afgekeurdNieuwe order? Hebben jullie iets nieuws besteld en geen bevestiging gekregen? Of hebben jullie geen samengestelde order ontvangen? Want dat laatste komt namelijk ook niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gaat over de Crackle King die is afgekeurdNieuwe order? Hebben jullie iets nieuws besteld en geen bevestiging gekregen? Of hebben jullie geen samengestelde order ontvangen? Want dat laatste komt namelijk ook niet.
In de mail die is verstuurd stond dat de bestaande order wordt geannuleerd en dat er een nieuwe wordt gemaakt. Maar net wat jij zegt, ook al komt er geen mail, bij het afhalen komt het vanzelf goed Oulet kennendeOh, jullie verwachten bevestiging van je productwijziging in je order van Crackle King? Ik nam/neem aan dat order en ordernummer gewoon blijft staan en je gewoon het nieuw gekozen product in handen krijgt bij afhalen. Van de wijziging heb ik ook geen bevestiging gehad maar verwachtte dat eigenlijk ook niet, veel extra werk voor hun. Ik heb blind vertrouwen dat dat bij hun goedkomt.
De meesten hebben wel meer besteld dan wat er nu afgekeurd is en dan ben je toch in de winkel. Mocht je slechts iets besteld hebben dat nu afgekeurd is dan kun je natuurlijk wel even contact op kan nemen en dan zal er vast een passende oplossing gevonden worden.Dus nu al je geld terug krijgen is geen optie? Je moet verplicht fysiek langs de winkel komen om je geld terug te krijgen?
Ontzettend! Vorig jaar ging het mooi vlot.En, hebben we allemaal al een beetje zin in de verkoop dagen bij de outlet?!!
Heb ook hele positieve ervaringen met outlet! Zowel vooraf als op de dagen zelf.Ontzettend! Vorig jaar ging het mooi vlot.
Zeker! Erg benieuwd hoe hun nieuwe winkelindeling/afhaalservice functioneert in de praktijkEn, hebben we allemaal al een beetje zin in de verkoop dagen bij de outlet?!!
Vrezen jullie voor meer afkeur maak ik op uit het bericht?
Hoezo? Ik heb het geld binnen een paar dagen al terug gekregen, ben zeer te spreken over Vuurwerkoutlet.Dus nu al je geld terug krijgen is geen optie? Je moet verplicht fysiek langs de winkel komen om je geld terug te krijgen?
Welke had je dan de crackle king daar kon je inderdaad geld terug krijgenHoezo? Ik heb het geld binnen een paar dagen al terug gekregen, ben zeer te spreken over Vuurwerkoutlet.