[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Ja ik had de Crackle King idd, maar ik snap denk niet wat er dan bedoeld wordt met je geld pas terugkrijgen als je fysiek bij de winkel aanwezig bent
Gaat over de Temple of Dreams/Nexor sinds donderdag pas bekend dat afkeur is en denk te kortaf om nog snel iets te regelen tot de losseverkoop

Ja ik had de Crackle King idd, maar ik snap denk niet wat er dan bedoeld wordt met je geld pas terugkrijgen als je fysiek bij de winkel aanwezig bent

Crackle king kreeg je toch een mail van. Daar moest je voor een bepaalde datum aangeven wat je wou doen (vervanger/geld terug). Weekje later had ik het geld binnen

Ik heb ze even een mailtje gestuurd want nog geen terugbetaling ontvangen. Alle vertrouwen dat het goed komt, je moet soms alleen even geduld hebben :)

Wat is de reactietijd op mailtjes eigenlijk? Heb geen haast ofzo maar t is nu 4 dagen later (weekend zat er tussen I know)

Wat is de reactietijd op mailtjes eigenlijk? Heb geen haast ofzo maar t is nu 4 dagen later (weekend zat er tussen I know)
Inmiddels werk ik al ruim 10 jaar bij de outlet, tegenwoordig alleen op de laatste 3 dagen. Uit ervaring kan ik zeggen dat de telefoon op dit moment ongeveer elke 10 minuten af gaat, meestal met de vraag “of er nog thunderkings verkocht worden”. Dit geldt ook voor de mailbox.

Het team werkt hard, doet z’n uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, maar is tegelijkertijd bezig met de winkel, het regelen van personeel, controles vervangers regelen voor afkeur en het aanvullen van de laatste items. Geen idee wanneer je mail terug krijgt, maar over het algemeen gaat iedereen altijd met een big smile onze winkels uit. Excuses, maar (wellicht) dus nog even geduld.

Inmiddels werk ik al ruim 10 jaar bij de outlet, tegenwoordig alleen op de laatste 3 dagen. Uit ervaring kan ik zeggen dat de telefoon op dit moment ongeveer elke 10 minuten af gaat, meestal met de vraag “of er nog thunderkings verkocht worden”. Dit geldt ook voor de mailbox.
Hahaha daar word je toch gek van :bonk:
Hoor ook nog wel eens dat mensen opzoek zijn naar babypijlen en romeinse kaarsen. Kan je gelijk zien hoe de gemiddelde consument op de hoogte is van de regels...

- GRAAG JULLIE AANDACHT! -

Afgelopen nacht tussen 3:00 en 4:00 uur heeft er een inbraak plaatsgevonden bij onze winkel in Groningen. Hierbij is een grote hoeveelheid vuurwerk gestolen en een paardentrailer die ze hebben gebruikt om het vuurwerk te vervoeren.

De trailer is van het type Böckmann Portax met kenteken: 98-WN-GP
(foto ter illustratie)

Portax_K_01.jpg

De dieven hebben een gestolen Nissan Qashqai gebruikt.
Wij vragen jullie allemaal op te letten of jullie de paardentrailer ergens zien en vooral of er vuurwerk aangeboden wordt?

Neem in dat geval contact met ons op. Alle tips die kunnen helpen bij het onderzoek zijn welkom en tips die helpen ons vuurwerk terug te vinden en daders te pakken zullen worden beloond!

Gestolen artikelen (meerdere aantallen per artikel) zijn o.a.
  • The great wall
  • Gates of Heaven
  • Armageddon
  • 400 shots total display show
  • Immortal gold
  • Coconut Bounty
  • Shots of anarchy
  • Triple X
  • Magnum PI
  • Titanium Thunder
  • Air damage
  • Hurricane Force
  • Dark Dragon
  • Dumbum 64
  • Legend
  • Insane crown
  • Obsessed
  • Toxic
  • Eclipse
  • Heisenberg
  • Giga Sierpakket
  • Diverse CAT1 artikelen
  • Wondertollen
Het kan zijn dat deze inbraak gevolgen heeft voor je order. Het heeft geen zin hierover contact met ons op te nemen. Wij werken hard aan oplossingen.

Mocht je iets horen of zien van de trailer en of het vuurwerk, neem dan z.s.m. contact met ons op.

Afgelopen nacht tussen 3:00 en 4:00 uur heeft er een inbraak plaatsgevonden bij onze winkel in Groningen. Hierbij is een grote hoeveelheid vuurwerk gestolen en een paardentrailer die ze hebben gebruikt om het vuurwerk te vervoeren.

(foto ter illustratie)

Bekijk bijlage 1805740

Wij vragen jullie allemaal op te letten of jullie de paardentrailer ergens zien en vooral of er vuurwerk aangeboden wordt?

Neem in dat geval contact met ons op. Alle tips die kunnen helpen bij het onderzoek zijn welkom en tips die helpen ons vuurwerk terug te vinden en daders te pakken zullen worden beloond!

• The great wall
  • Gates of Heaven
  • Armageddon
  • Immortal gold
  • Coconut Bounty
  • Shots of anarchy
  • Triple X
  • Magnum PI
  • Titanium Thunder
  • Air damage
  • Hurricane Force
  • Dark Dragon
  • Dumbum 64
  • Legend
  • Insane crown
  • Obsessed
  • Toxic
  • Eclipse
  • Heisenberg
  • Giga Sierpakket
  • Diverse CAT1 artikelen
  • Wondertollen
Het kan zijn dat deze inbraak gevolgen heeft voor je order. Het heeft geen zin hierover contact met ons op te nemen. Wij werken hard aan oplossingen.

Mocht je iets horen of zien van de trailer en of het vuurwerk, neem dan z.s.m. contact met ons op.
Triest diep triest dat soort mensen snap ze niet ga gewoon werken man beetje afstans vuurwerk stelen hoe sneu hoop dat de daders snel gepakt kunnen worden

Gatverdamme zeg hoe diep kun je zinken!! Hopen dat alles nog enigszins rechtgetrokken kan worden en deze idioten gepakt worden...succes met alles!!

(foto ter illustratie)

Bekijk bijlage 1805740

• The great wall
  • Gates of Heaven
  • Armageddon
  • Immortal gold
  • Coconut Bounty
  • Shots of anarchy
  • Triple X
  • Magnum PI
  • Titanium Thunder
  • Air damage
  • Hurricane Force
  • Dark Dragon
  • Dumbum 64
  • Legend
  • Insane crown
  • Obsessed
  • Toxic
  • Eclipse
  • Heisenberg
  • Giga Sierpakket
  • Diverse CAT1 artikelen
  • Wondertollen

Ontzettend triest. Voor zowel Vuurwerk Outlet Groningen als voor de gedupeerde orders… Hopelijk wordt de partij op tijd terug gevonden. Ik hoop dat we hier massaal op de uitkijk gaan staan!💪

(foto ter illustratie)

Bekijk bijlage 1805740

• The great wall
  • Gates of Heaven
  • Armageddon
  • Immortal gold
  • Coconut Bounty
  • Shots of anarchy
  • Triple X
  • Magnum PI
  • Titanium Thunder
  • Air damage
  • Hurricane Force
  • Dark Dragon
  • Dumbum 64
  • Legend
  • Insane crown
  • Obsessed
  • Toxic
  • Eclipse
  • Heisenberg
  • Giga Sierpakket
  • Diverse CAT1 artikelen
  • Wondertollen

Wow waar gaat het heen met de wereld!

Zo kansloos weer. Succes met alles afhandelen wat hier weer bij komt kijken. Verzekeringen,schade, bestellingen, noem maar op.

Jezus wat een rotnieuws. Sterkte Outlet met deze lastige situatie, ik hoop dat het geluk met jullie meewerkt bij het vinden van de daders!

Back
Bovenaan