[Freakactie 2021] Vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Scream van Wolff staat ook in de Breda shop online (onder siervuurwerkcakes of gebruik de zoekfunctie)

Ik kon het toch niet laten :p
Eerste bestelling dit jaar als aanvulling op doorgezette bestelling van vorig jaar:

Blue sharks
2x Red wire autograph box
Barbary Lion 42sh
Z-willow
The Space Project

Bedankt Vuurwerkbunker!

Had me nog zo voorgenomen om voorlopig te wachten met bestellen. Maar toen begin januari de 2018 batch van de Yellow River nog in de shop stond, heb ik die maar meteen veilig gesteld. Echt één van mijn favoriete cakes. Een eerste bescheiden bestelling, maar wel 1 om alvast naar uit te kijken. Uiteindelijk vorig weekend een kleine aanvulling gedaan. Echt weer mooie prijzen en een ruim en gevarieerd assortiment. Heb gekozen voor een aantal budgetcakes en wat klein spul van o.a. Funke en VWT, zoals de Cracker Fontänen, Geysir Kaliber C, Noiz Barrel, Wreckling Shot etc. Die waren echt super goedkoop.

De afgelopen dagen zie ik overal op het internet en televisie Valentijnacties verschijnen, nou had ik een idee om het dit jaar anders aan te pakken, maar dat gaat niet zonder hulp van jullie...

Is het een idee om een aantal mooie cakes en/of cakeboxen in de actie te gooien voor Valentijnsdag? Zo kan ik 'voor haar' wat leuks kopen en maak ik, dan wel wat later, nog indruk ook! Ik denk dat het een top idee is!! :thumbup:

PS. ik vraag dit niet voor mezelf mocht dat zo overkomen :p

De afgelopen dagen zie ik overal op het internet en televisie Valentijnacties verschijnen, nou had ik een idee om het dit jaar anders aan te pakken, maar dat gaat niet zonder hulp van jullie...

Is het een idee om een aantal mooie cakes en/of cakeboxen in de actie te gooien voor Valentijnsdag? Zo kan ik 'voor haar' wat leuks kopen en maak ik, dan wel wat later, nog indruk ook! Ik denk dat het een top idee is!! :thumbup:

Ja, leuk. En dan producten met de kleur van de liefde: Rood.

Vorig jaar hebben meerdere winkels het voor elkaar gekregen om Funke cat 1 toe te voegen aan het assortiment, waaronder een aantal vestigingen van Vuurwerkbunker.

Zou het ook mogelijk zijn om dit jaar een aantal producten van Argento toe te voegen aan het assortiment via dezelfde weg? Een aantal van die 13sh 30mm of 10sh 25mm lijken me echt geweldig om toe te kunnen voegen aan de collectie.

"Schat, ik heb net vuurwerk voor valentijnsdag voor jou gekocht!!"

De Valentijnsactie komt eraan (morgen)... maar omdat het zo'n mooie witte wereld is vandaag eerst even deze aanbieding:

SNOW SHADOW - RED & SILVER van Redwire!

Deze topper is vandaag en morgen in de actie van € 59.95 voor € 34.95!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan