Pooolthemi
VWC lid
ik denk dat dat een foutje is bij pijnacker staat hij voor 27,50 bij breda 49,50, tenzij er twee per karton zitten, maar dat lijkt me niet.Ik kom de prijs van de yellow river net tegen, is dat de prijs per karton?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dat dat een foutje is bij pijnacker staat hij voor 27,50 bij breda 49,50, tenzij er twee per karton zitten, maar dat lijkt me niet.Ik kom de prijs van de yellow river net tegen, is dat de prijs per karton?
Hi Robin,
Mooie aanbiedingen staan er tussen. Komen de Limited Edition boxen (1, 2 en 3) van Evolution ook nog in de webshop?
Kan de Whistle Banger of één van de omlabelingen ook in Breda worden verkocht?
Ik kom de prijs van de yellow river net tegen, is dat de prijs per karton?
Komen de Luypaers producten ook in Breda te koop? Kan ze momenteel niet in de shop van Breda vinden, maar wel in die van Pijnacker. Pijnacker gaat namelijk niet lukken i.v.m. tijdsloten, maar de Asiatic Wildcat wil ik er eigenlijk ook bij hebben...
En is er voor Breda wel een mogelijkheid voor een later tijdslot?
Dat stond er toen in hem bestelde ook bij.
@robinn6 gaat dit om batch 2019? Hoopte ik stiekum wel beetje op![]()
Enig idee of de prijzen nog gaan stijgen en zoja wanneer gaat dit gebeuren?
Jullie hebben de Space Project van Red Wire voor een uiterst mooi prijsje staan in Pijnacker. Kunnen jullie ook nog wat regelen met z’n broertje Three Stage Trouble?
Ik kan mij herinneren dat jullie vorig jaar korte tijd The Scream van Wolff op de site hadden staan. Ik heb hier wel interesse in als deze terug komt.