RandomDaniel
VWC lid
De RedWire actie in Breda doe het volgens mij niet helemaal, of zie ik dat verkeerd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De RedWire actie in Breda doe het volgens mij niet helemaal, of zie ik dat verkeerd?
Ja die vond ik ook erg mooi, nu de combinatie met de noi-z er nog bij dan heb je een complete showlekkere combi prijs voor mega willow en the branco very nice bunker
Volgens mij heb ik ze ooit gemaild met de vraag of dat de 2018 versie was en kreeg de reactie van niet. Kan ernaast zitten, Robin kan misschien ophelderen?Erg mooi assortiment weer en wat een scherpe prijzen. Tot mijn verbazing zag ik de Yellow River gisteravond 2x in de shop staan, het oude en het nieuwe label. Er van uitgaande dat het bij het oude label om de 2018 batch of ouder gaat en deze vermoedelijk zijn vrij gekomen uit geannuleerde orders, heb ik deze meteen maar veilig gesteld voor een erg aantrekkelijke prijs. Is echt één van mijn favorieten en dus mooi om alvast naar uit te kijken. Alvast bedankt weer!
Ik zou het ook fijn vinden als ik bij Lelystad kan bestellen met zulke prijzen. Met name de Funke en Luypaers producten vind ik erg interessant.Zou ook mooi zijn als Lelystad mee gaat doen..?
Cat. 1 bestellen zonder account lukt niet in Breda meer problemen mee? Voor 13 febr.
EDIT: ik heb het probleem gevonden. Als je nu alleen F1 in je mandje plaatst kun je wel 13 feb selecterenExcuus!
Hoi Robin,
Uit welk jaar komt de Yellow river? 2018 of ervoor?
Ik vraag 'm ook even hier op het forum (naast een PB): bestaat er een kans dat The Space Project (Redwire) ook in Pijnacker wordt aangeboden?