[Freakactie 2021] Vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg mooi assortiment weer en wat een scherpe prijzen. Tot mijn verbazing zag ik de Yellow River gisteravond 2x in de shop staan, het oude en het nieuwe label. Er van uitgaande dat het bij het oude label om de 2018 batch of ouder gaat en deze vermoedelijk zijn vrij gekomen uit geannuleerde orders, heb ik deze meteen maar veilig gesteld voor een erg aantrekkelijke prijs. Is echt één van mijn favorieten en dus mooi om alvast naar uit te kijken. Alvast bedankt weer!

Erg mooi assortiment weer en wat een scherpe prijzen. Tot mijn verbazing zag ik de Yellow River gisteravond 2x in de shop staan, het oude en het nieuwe label. Er van uitgaande dat het bij het oude label om de 2018 batch of ouder gaat en deze vermoedelijk zijn vrij gekomen uit geannuleerde orders, heb ik deze meteen maar veilig gesteld voor een erg aantrekkelijke prijs. Is echt één van mijn favorieten en dus mooi om alvast naar uit te kijken. Alvast bedankt weer!
Volgens mij heb ik ze ooit gemaild met de vraag of dat de 2018 versie was en kreeg de reactie van niet. Kan ernaast zitten, Robin kan misschien ophelderen?

Zou ook mooi zijn als Lelystad mee gaat doen..?
Ik zou het ook fijn vinden als ik bij Lelystad kan bestellen met zulke prijzen. Met name de Funke en Luypaers producten vind ik erg interessant.
Wordt voor mij ook erg lastig om 's ochtends tussen 06:00-07:30 vanuit Lelystad in Pijnacker te zijn...

Is hier iets in mogelijk? (of later tijdslot in Pijnacker?)

Fijn dat jullie weer open zijn! Volgens de website is er nog 1 code red welke ik graag wil bestellen. Wanneer ik die in de winkelwagen heb staat er dat er 0 beschikbaar zijn. Kunnen jullie hier eens naar kijken? Ik zou er 1 willen bestellen. Alvast bedankt!

Ennnnnn jaahoor, de eerste order is de deur uit voor 21/22.

Alvast bedankt mannen voor deze mega scherpe prijzen! Behoorlijk wat leuke doosjes besteld.:thumbup:

Ik vraag 'm ook even hier op het forum (naast een PB): bestaat er een kans dat The Space Project (Redwire) ook in Pijnacker wordt aangeboden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan