[Freakactie 2021] Vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb even gewacht met het bestellen van een product, echter staat hij nu niet meer op de site. Het betreft de Cosmopolis van Pangu. Is deze uitverkocht ?

Ze zijn toegevoegd aan de actieshop van Pijnacker.

In principe komen ze op alle reguliere webshops ook nog te staan, hopelijk lukt dat dit weekend.

Dat is geweldig nieuws! Kunnen we de Springteufel ook nog verwachten of hebben jullie voor de Luypaers variant gekozen?

Hopelijk komt die ook nog, die kunnen we op dit moment nog niet inkopen bij Lesli.
Ik wacht daar even op, om te voorkomen dat we producten verkopen die we vervolgens niet kunnen leveren.

Zag op de website bij verkoop punten ook de intratuin Rhoon gaan hun ook vuurwerk verkopen dan zal dan voor het eerst worden bij de Intratuin in Rhoon:p

In principe komen ze op alle reguliere webshops ook nog te staan, hopelijk lukt dat dit weekend.
Helaas nog niet in Breda maar zal dit geregeld blijven checken. Heb al een order staan maar wil daar graag nog een Luypaers box aan toevoegen samen met de Höllenfeuer en Springteufel.

Let op, dit het laatste weekend!! Zondag is de laatste dag dat de actieshop in Pijnacker geopend is.

Daarnaast nog een update: we hebben nog een paar dozen extra voorraad van The Branco en Mega Willows gevonden, deze staan weer online :cool:

Let op, dit het laatste weekend!! Zondag is de laatste dag dat de actieshop in Pijnacker geopend is.

Daarnaast nog een update: we hebben nog een paar dozen extra voorraad van The Branco en Mega Willows gevonden, deze staan weer online :cool:

Dank voor de headsup! Vraagje: als ik een bestelling via de actieshop Pijnacker doe én een bestelling via de normale webshop van vuurwerkbunker Pijnacker kunnen die dan samengevoegd worden? Niet alle producten van de normale shop zijn namelijk in de actieshop terug te vinden. Ik hoor het graag!

Dank voor de headsup! Vraagje: als ik een bestelling via de actieshop Pijnacker doe én een bestelling via de normale webshop van vuurwerkbunker Pijnacker kunnen die dan samengevoegd worden? Niet alle producten van de normale shop zijn namelijk in de actieshop terug te vinden. Ik hoor het graag!

Yes, dat kan. Zet het op de reguliere webshop even in de opmerkingen bij, dan passen we het afhaalmoment aan naar hetzelfde moment als de actieshop :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan