UPDATE
Er staan een paar nieuwe items online, o.a. de Höllenfeuer van Funke en de 2 nieuwe items van Luypaers!![]()
Dat is geweldig nieuws! Kunnen we de Springteufel ook nog verwachten of hebben jullie voor de Luypaers variant gekozen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
UPDATE
Er staan een paar nieuwe items online, o.a. de Höllenfeuer van Funke en de 2 nieuwe items van Luypaers!![]()
Hoe vind ik de Höllenfeuer in de webshop want ik krijg deze echt niet gevonden?UPDATE
Hoe vind ik de Höllenfeuer in de webshop want ik krijg deze echt niet gevonden?
Dat is geweldig nieuws! Kunnen we de Springteufel ook nog verwachten of hebben jullie voor de Luypaers variant gekozen?
Ik heb even gewacht met het bestellen van een product, echter staat hij nu niet meer op de site. Het betreft de Cosmopolis van Pangu. Is deze uitverkocht ?
Helaas nog niet in Breda maar zal dit geregeld blijven checken. Heb al een order staan maar wil daar graag nog een Luypaers box aan toevoegen samen met de Höllenfeuer en Springteufel.In principe komen ze op alle reguliere webshops ook nog te staan, hopelijk lukt dat dit weekend.
Let op, dit het laatste weekend!! Zondag is de laatste dag dat de actieshop in Pijnacker geopend is.
Daarnaast nog een update: we hebben nog een paar dozen extra voorraad van The Branco en Mega Willows gevonden, deze staan weer online![]()
Dank voor de headsup! Vraagje: als ik een bestelling via de actieshop Pijnacker doe én een bestelling via de normale webshop van vuurwerkbunker Pijnacker kunnen die dan samengevoegd worden? Niet alle producten van de normale shop zijn namelijk in de actieshop terug te vinden. Ik hoor het graag!
Hoi, welke vestiging? Er zijn verschillende timings qua opbouwIs de showroom al ingericht?![]()
is pijnacker of zoetermeer al opgebouwdHoi, welke vestiging? Er zijn verschillende timings qua opbouw![]()