[Freakactie 2021] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, maar ze zeiden enkele maanden geleden dat er nieuwe producten klaar stonden om toegevoegd te worden aan de website, vandaar de vraag. September is normaal ook een vaste maand voor een update

Heb vorige week een mail gestuurd maar tot op heden nog geen reactie. Mijn gratis vw code werkt niet meer, zouden jullie dit kunnen nachecken?

Paar dagen geleden ook een mail gestuurd, nog geen reactie. Misschien dat iemand hier het weet, zijn bestellingen eventueel samen te voegen aangezien de tijden voor de freaks anders zijn dan voor de site die in november online komt?

Ja, dat valt samen te voegen mits het voor 1 december wordt doorgegeven. dat heb ik in mei als reactie gekregrn op een mail van mij. Ik kan het niet met zekerheid zeggen nstuurlijk.

Heb vorige week een mail gestuurd maar tot op heden nog geen reactie. Mijn gratis vw code werkt niet meer, zouden jullie dit kunnen nachecken?

Waarschijnlijk heb je de code dan eerder al 'getest' en zit deze 'vast' in een niet afgeronde bestelling. Normaal gesproken komt de code dan in +/- 24 uur vrij maar ik heb het zojuist naar de website beheerder gestuurd om dit even na te kijken. Komen we zo snel mogelijk op terug. :)

Paar dagen geleden ook een mail gestuurd, nog geen reactie. Misschien dat iemand hier het weet, zijn bestellingen eventueel samen te voegen aangezien de tijden voor de freaks anders zijn dan voor de site die in november online komt?

Als het goed is heb je inmiddels een reactie op je email ontvangen. Latere bestellingen 'samenvoegen' op dezelfde afhaaltijd is geen enkel probleem. We kunnen dit tot begin december altijd voor je regelen, daarna is helaas niet meer mogelijk in verband met de definitieve logistieke planning.

Bijna 1 september ben heel beneuiwd welke produchten er bij komen :cool:

We hebben een mooi aantal producten klaar staan welke vanaf woensdag (1 september) te bestellen zijn, deze zullen naar verwachting in de loop van de avond online komen. Ook alle huidige prijzen blijven in ieder geval nog de hele maand september ongewijzigd. :)

Ik heb de code maanden terug ook getest en werkt nu niet meer, binnenkort nog maar eens proberen. Mooie aanbiedingen!

Er zit weer leven in dit topic, fijn! Ik heb nog een onbeantwoorde mail van april over het samenvoegen van bestellingen. Zal ik die nog maar een keer sturen?
Ben benieuwd naar de "nieuwe" items :yes:

heb ze ook mail gestuurd met samenvoeging van bestelling maar meestal komt het wel goed hoor en anders stuurd tegen die tijd nog wel een berichtje met alle ordernummers enzo

Maar zit vanavond met spanning te wachten wat er op de site komt te staan

Hopa ook even 2x de Mystery box besteld... :)

@Ramon als bij opmerking zet dat bij eerder orders toevoegt moet worden word dan ook gedaan of moet ik gewoon straks alle orders die later heb besteld even door sturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan