[Freakactie 2021] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan nog maar 1 Wicked Whistle bestellen worden deze binnenkort toevallig weer aangevuld?
En komt de Triple X nog? Zo ja wanneer ongeveer dan bestel ik alles in 1x :p

Komt de Bushwacker weer beschikbaar in de shop?

Bushwackers hebben we op dit moment niet meer op voorraad, verwacht dat deze wel weer terug komt maar dit zal in het najaar zijn. :)

Hi Ramon, graag ontvang ik een reactie n.a.v. mijn wijziging in de bestelling.

Vandaag voor je geregeld en per email verzonden. :)

Kan nog maar 1 Wicked Whistle bestellen worden deze binnenkort toevallig weer aangevuld?
En komt de Triple X nog? Zo ja wanneer ongeveer dan bestel ik alles in 1x :p

De Wicked Whistle, Punisher en Crackling Crystal zijn zojuist weer aangevuld. Triple X komt komende maand online. :)

Is er nog zicht op een update van het assortiment binnenkort?

Jazeker! Het is momenteel aardig druk met andere activiteiten binnen ons bedrijf waardoor het wat vertraging heeft opgelopen maar we zijn de update zeker niet vergeten. Medio komende maand verwacht ik een hoop nieuwe producten op de website, uiteraard zullen we dat hier melden. Tevens doen wij ook mee met een hoop acties buiten onze eigen website om zoals de superstunts van Vuurwerktotaal, Freakactie van Magnum (helaas afgelopen) en de openingsacties van Zena & Funke. :)

Jammer dat de magnum actie alweer voorbij is.
Had graag de triple x en de wtriple layer erbij gehad.

Als je 3 weeken eerder was geweest had je ze gewoon via magnum site zelf kunnen bestelligen.
en dan had je het ook bij steenbergenkunnen ophalen..

ben heel erg beneuiwd wat er bij komt de komende maand :D

@Ramon krijgen jullie ook de Double Force van Bonfireworks??

Ik ben ook erg benieuwd naar nieuwe producten!

Ps: zullen alle compounds uit de Katan Special# lijn te verkrijgen zijn? Ik kan nu alleen de #1 en#5 vinden op de 'normale website'(zonder prijs).

Laatst weer een bestelling geplaatst, en heb nu weer een lijstje. Maar het zou fijn zijn dat er weer wat nieuwe producten worden toegevoegd. :D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan