[Freakactie 2021] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt het dat de Mega sales site ook offline gaat op 30-9-2021? komt dan de "normale" site online?

Tot eind oktober blijft de uitverkoop site online. En begin november komt de freaksite online als ik het goed heb.

Kunnen we nog Oktober deals verwachten? Op z'n regenachtige dag als vandaag is een update op de site wel welkom. :D

Hey Ramon en Patricia,

Ik probeer jullie al vanaf november 2020 te bereiken over een annulering. Zowel op diverse e-mails, tientallen telefoontjes en enkele priveberichten op jullie Facebook pagina is niet gereageerd en de telefoon is nooit opgepakt.

Ik begin dit nu aardig vervelend te vinden, vanmorgen heb ik jullie beide op Facebook opgezocht en ook daar een net priveberichtje naartoe gestuurd. Vanmiddag ga ik nogmaals op jullie bedrijfsnummer bellen en ga er vanuit dat jullie voor einde van de week contact met mij opnemen. Alvast bedankt

Groet Elmer

Hey Ramon en Patricia,

Ik probeer jullie al vanaf november 2020 te bereiken over een annulering. Zowel op diverse e-mails, tientallen telefoontjes en enkele priveberichten op jullie Facebook pagina is niet gereageerd en de telefoon is nooit opgepakt.

Ik begin dit nu aardig vervelend te vinden, vanmorgen heb ik jullie beide op Facebook opgezocht en ook daar een net priveberichtje naartoe gestuurd. Vanmiddag ga ik nogmaals op jullie bedrijfsnummer bellen en ga er vanuit dat jullie voor einde van de week contact met mij opnemen. Alvast bedankt

Groet Elmer

Dag Elmer,

Ik vind je manier van communiceren en de aannames die je maakt persoonlijk erg vervelend maar dat ter zijde, ik zal hier verder niet op in gaan.

We hebben jouw email van vorige week goed ontvangen en in behandeling om uit te zoeken wat er met je bestelling is gebeurd en/of fout is gegaan, ik ben hier zojuist verder ingedoken.

Vorig jaar hebben wij na aankondiging van het tijdelijke vuurwerkverbod een mailing naar alle reeds geplaatste orders gestuurd met de keuze in het annuleren of doorschuiven van de bestelling. Hierin is ook met alle klanten een oplossing gevonden en begin van dit jaar afgerond. Gezien we van jou geen reactie hebben ontvangen is je bestelling automatisch doorgeschoven en is er een kortingscode voor je aangemaakt.

Enfin ik zal dit voor je ongedaan maken en de bestelling alsnog voor je annuleren zodat het is opgelost.

Overigens zijn we, op een uitzondering na, het hele jaar op werkdagen telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren en in december ook in het weekend. Je kan ons bereiken op telefoonnummer 0167 560 700 :)

Zo, de laatste uitverkoop bestelling is gedaan. Nog net een Decibel mee kunnen pakken. Ook 2 Diamond Collection pakketten voor het nostalgische gevoel meebesteld!

Komen er binnenkort mogelijkheden om categorie 1 vuurwerk te shoppen? Ik zou graag eens langskomen een dezer dagen.

Op afspraak is dit natuurlijk altijd mogelijk, alles wat qua categorie 1 momenteel op de website staat is op voorraad. Daarnaast verwachten we in november en december diverse nieuwe cat.1 producten binnen te krijgen en is de winkel in december natuurlijk ook dagelijks geopend. :)

We zijn momenteel druk bezig met onze websites waaronder ook vuurwerklandfreaks.nl welke op 1 november aanstaande weer online komt! We doen ons best medio komende week nog een knallende actie online te zetten ter afsluiting van de uitverkoop acties. :)

Misschien een domme vraag: wat is voordeliger, de mega sales of de freaksite?.

Ik wil hier wat bestellen alleen zie ik dat mensen graag wachten tot 1 november. Of is dit puur om nieuwe producten te doen?

Puur om de nieuwe producten.. aanbiedingen kunnen vaak wat goedkoper uitvallen maar vaak is de overgang naar freaksite iets duurder. Nu is dat wel echt minimaal

Het is maandag ook gelijk de laaste maanden van deze maand volgende week is 1 november..
Kom maar op met de laaste nieuwe acties van oktbober :)

Komen op de vuurwerklandfreaks nog meer produchten of blijf deze produchten wat er nu op de site staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan