Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aan de kopers van de Mystery Box; Gefeliciteerd met de Star Blaster 100S
https://vuurwerkland-steenbergen.nl/artikel/mystery-box-2021
Ik heb ook een mail gestuurd in die trend, ik wil ook graag bestellen.
@steenbergen,
In jullie mail van 23 Dec , staat dat de doorschuivers 10% extra vuurwerk op basis van aankoopbedrag krijgen.
Ik wil hier graag gebruik van maken, en zie wat artikelen die ik graag wil hebben.
Krijgen we een soort tegoed bon ? of hoe gaan jullie dit doen?
Zou graag op dit moment wat willen bestellen, en gebruik maken van de 10%
Zoals we in de startpost hebben vermeld zijn we hier druk mee bezig en zorgen we dat dit deze maand is afgerond. We vergeten dit niet en komen er zo spoedig mogelijk bij iedereen op terug.Afhandeling en verwerking orders 2020
Momenteel leggen we de laatste hand aan het verwerken van de orders welke afgelopen jaar geplaatst zijn. Als het goed is heeft iedereen welke zijn of haar order heeft geannuleerd afgelopen december maand de betaling op zijn/haar rekening ontvangen. Van de doorgeschoven bestellingen moeten nog nieuwe afhaalbonnen worden gemaakt. Er was enige onduidelijkheid over de administratieve verwerking hiervan maar momenteel worden de 2020 bestellingen voorzien van een 2021 afhaalmoment dus een nieuwe bevestiging en afhaalbon volgt in de februari maand per email. Uiteraard wordt dit allemaal netjes in orde gemaakt. Wanneer hier verder nog vragen, problemen of onduidelijkheden over zijn graag even mailen naar [email protected] dan pakken we dit komende week direct voor je op.
Ik heb ze ook gemaild, je krijgt alleen heel slecht contact met Steenbergen...
Ik citeer even uit de startpost:
Zoals we in de startpost hebben vermeld zijn we hier druk mee bezig en zorgen we dat dit deze maand is afgerond. We vergeten dit niet en komen er zo spoedig mogelijk bij iedereen op terug.
Wij hebben hier van de week nog contact over gehad? Vandaag zijn we een hele dag op kantoor aanwezig en ik zal ervoor zorgen dat je email vandaag verwerkt wordt. Daarnaast zijn wij in de maanden januari t/m november 5 dagen per week telefonisch bereikbaar tijdens de openingstijden van onze andere bedrijven. (kantooruren) Uiteraard zorgen we ervoor dat dit altijd netjes in orde wordt gemaakt.
Ramon, is het misschien een idee om (weer) wat met weekendacties te doen?
Komt de boombox 6000 dit jaar nog in de verkoop? Dan weet ik of daar wat voor apart moet houden.
Geen last van, gister meteen een bestelling gedaan. Heb hem gewoon vanaf mail gekopieerdBij mij doet de code het niet, meer mensen last van?
Ik krijg de melding promotiecode niet geldig?
Ramon, is het misschien een idee om (weer) wat met weekendacties te doen?
Komt de boombox 6000 dit jaar nog in de verkoop? Dan weet ik of daar wat voor apart moet houden.
Bedankt voor de mail jongens! hopen dat het dit jaar wel door gaat zoals het hoort.
Komt de head hunter box overigens nog op voorraad op korte termijn? Wil een bestelling plaatsen maar als deze box nog terug op voorraad komt dan wacht ik nog ff.
Bij mij doet de code het niet, meer mensen last van?
Ik krijg de melding promotiecode niet geldig?
We doen ons best om deze maand weer met een update op de website te komen!
We hebben deze zeker nog in ons assortiment. Komt in de loop van het jaar online te staan.
Ik durf je op dit moment nog niet te zeggen of we deze opnieuw gaan inkopen voor onze reguliere collectie. Wel is de Head Hunter sowieso leverbaar via de Magnum website en acties straks en bij ons af te halen.
Ik heb je code even gecontroleerd en deze zit in een winkelwagen met 2x crackling crystal en 2x decibel, deze order is (nog) niet afgerond. Heb je deze winkelwagen toevallig nog open staan op 1 van je apparaten/browsers? Wanneer je hier problemen mee blijft houden graag even een mailtje sturen zodat we het kunnen uitzoeken en oplossen.