[Freakactie 2021] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mystery box besteld en daarmee deze winkel uitgekozen als 1e afhaal locatie komende jaarwisseling. Deze shop is me 2 jaar geleden goed bevallen dus dit jaar zien jullie mij weer :)

Heb vorig jaar die laatste mystery box van €50 gehaald. Thundershow 100s ofzoiets was dat, alléén heb er nog steeds geen beelden van gezien.

Als je een besteling heb geplaats ken je dan ook gewoon bij de volgende bestelling toevoegen bij je eerste bestelling? vorige jaar waaren julie er mee bezig toen kwam het verbod vandaar deze vraag of moet gewoon mailtje stuuren als de afhaalt er niet meer bij staat?

Als je een besteling heb geplaats ken je dan ook gewoon bij de volgende bestelling toevoegen bij je eerste bestelling? vorige jaar waaren julie er mee bezig toen kwam het verbod vandaar deze vraag of moet gewoon mailtje stuuren als de afhaalt er niet meer bij staat?
ja staat op de site. Het is mogelijk om bestellingen samen te voegen

Top assortiment weer! Mis alleen de Triple X van Magnum nog :wink:
Komt deze toevallig ook nog net zoals vorig jaar gebeurde? Dan kan de eerste bestelling er weer uit :wink:

Triple X wordt later in het jaar weer toegevoegd, zijn we momenteel nog aan het inventariseren aangezien deze ook veel in bestellingen van vorig jaar staan en we specifiek de 2019 batch hebben aangeboden. :)

Meerdere orders tegelijk afhalen is uiteraard geen probleem. Zoals voorgaande jaren stuur even een mailtje wanneer het oorspronkelijke tijdsblok vol zit en dan passen we het voor je aan.

Kunnen we de pauk al starten? Kom maar door met die bekendmaking. :)

Yes starten maar! Video van de Mystery Box wordt nu bewerkt en komt er zo aan! :)

100s-vt-thundershow.jpgtop, had nog een vraag. Heb mijn bestellingen van vorigvjaar doorgeschoven, maar van de tweede mysterybox hebben we nooit een filmpje gezien. Hebben jullie die toevallig?

top, had nog een vraag. Heb mijn bestellingen van vorigvjaar doorgeschoven, maar van de tweede mysterybox hebben we nooit een filmpje gezien. Hebben jullie die toevallig?

Van de Thundershow hebben we helaas nog geen video. Stond op de planning om deze vorig jaar te gaan schieten echter is dat door het tijdelijke verbod toen even op de lange baan geschoven. De video komt dit jaar sowieso, ik ga er even achter aan. De Star Blaster is een goede referentie om een beeld van de Thundershow te krijgen, hier zitten natuurlijk wel andere effecten in. :wink:

@steenbergen,

In jullie mail van 23 Dec , staat dat de doorschuivers 10% extra vuurwerk op basis van aankoopbedrag krijgen.
Ik wil hier graag gebruik van maken, en zie wat artikelen die ik graag wil hebben.
Krijgen we een soort tegoed bon ? of hoe gaan jullie dit doen?
Zou graag op dit moment wat willen bestellen, en gebruik maken van de 10%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan