[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tolle Mina staat in Deventer voor de normale internet prijs van eur 29,95 en niet voor de freakprijs van eur 21,95. Klopt dat wel?

Mensen wat een kruitstress.

China red is de overkoepelende factor in deze.

De meeste intratuinen hebben hun prijzen al aangepast en er zijn nog wat zelfstandige dealers die nog niet zover zijn.

Deze actie duurt 2 weken.
Dus wees niet bang dat je tekort komt in zo'n tijdsbestek.
Relax

Fijn weekend
Heeft in mijn geval weinig met stress te maken, kan er niet tegen als een bedrijf beweert de 21e los te gaan en z'n zaken dan niet voor elkaar heeft. Heeft niets met kruitstress te maken, enkel dat je nakomt wat je eerder aangeeft.

Heeft in mijn geval weinig met stress te maken, kan er niet tegen als een bedrijf beweert de 21e los te gaan en z'n zaken dan niet voor elkaar heeft. Heeft niets met kruitstress te maken, enkel dat je nakomt wat je eerder aangeeft.

Citaat van bonbridge1 van vorig jaar 24januari uit het freakactie topic van China red.

China Red regelt met zijn dealers een freakactie. Ondernemers zijn zelf verantwoordelijk voor hun webshop, dat kan CR niet voor ze regelen. De ene ondernemer is wat vlotter met het openen van zijn webshop dan de ander. Het assortiment bepalen ondernemers ook zelf, daarom is het niet overal hetzelfde.
Dus heel misschien he, ik weet het niet maar het zou zo maar kunnen, is het een goed plan om even contact op te nemen met de betreffende dealer en wie weet krijg je een bevredigend antwoord. Je kan er ook voor kiezen om te blijven zeuren dat het allemaal slecht geregeld is, dat is geheel aan jou. Fijne dinsdag en maak je niet te druk, het komt vast goed.

Hier ben ik het volledig met bonbridge1 eens.
Dus Relaxxxxxxx

Net contact gehad met Ed van Verbakel vuurwerk, de prijs van de Rat wordt vandaag nog aangepast.

Als je goed leest, zul je zien dat ik aangeef dat wanneer iemand aangeeft op dag x open te gaan, dat het dan wel wenselijk is dat het ook op dag x gebeurt. Thats all. Geen stress, geen wrok of weet ik veel wat. Of mag kritisch zijn tegenwoordig niet meer op vwc?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan