Mega 6 - star Assorted

Boy far het beste assortiment voor het geld. Had 12 cakes en kon ze dus per 2 schieten tussen alle grote boxen door die ik had. Ze doen het zeker niet slechter dan de grote dozen dus kwamen heel goed van pas als “rust” tussen de grote bakken maar zeker een assortiment om altijd te hebben!!

Nog wat foto's van een karton mega-6:

e2c670d9-638b-49e5-9342-bb5c464915af.jpeg

131db97e-0ecd-4e97-bf13-3c6e0819febb.jpeg

Prima cakes, niks mis mee!goede bursts en mooie combinaties in de effecten, alleen inderdaad wel wat traag, dus per 2 schieten is prachtig��

Na de vele lovende reacties van het eerste jaar, afgelopen jaar 12 van deze jongens verwerkt tot grote cakebox.
Per 2 geschoten en geprobeerd hem op zo'n manier door te lonten dat eventuele tempoverschillen in de cakes er niet toe leiden dat er op een gegeven moment verschillende cakes staan te schieten.
Dit door elk reservelont niet alleen naar het hoofdlont van de volgende twee cakes te laten gaan, maar ook naar het reservelont van zijn simultaan schietende broertje.
Mocht de ene cake dan sneller gaan dan de ander, schiet de ander zijn laatste shots er ook versnelt uit en komt hij weer gelijk te lopen.

Van alle producten die ik na 00.00 uur geschoten heb, is deze mij het meest bijgebleven.
Waarschijnlijk omdat ik in deze box het meeste werk had zitten, maar zeker ook omdat het kwalitatief erg goede cakes zijn.
Gefilmd met een gopro, waardoor de boeketten wellicht wat kleiner lijken dan ze in werkelijkheid zijn als je eronder staat.

Dat heb je netjes gedaan, loopt erg goed over allemaal. Het ziet er echt prima uit zo, mooi genieten van een geweldig assortiment.

Back
Bovenaan