[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch maar even Ano en coppelmans veldhoven nog een berichtje gestuurd om te vragen of ze meedoen. Zie ik Oss dat ze vanaf 1 juni open gaan.

Ano gaat maandag open geven ze aan, Coppelmans Veldhoven doet niet mee dit jaar. Maar als je al een grote bestelling open hebt staan van vorig jaar kun je wel wat regelen schijnt het ;)

Hierbij een kleine update over de deelnemende winkels van de China Red actie.

Ik heb zojuist Pronk Vuurwerk en de Rijswijkse Vuurwerkhal uit de startpost gehaald.

Voor degenen die net als ik nog wat twijfelen over de 36 shots cakes (behalve rat) hier een paar straatfilmpjes van youtube, waarmee je ze best goed kunt vergelijken. Persoonlijk ben ik spontaan fan van Pig geworden.

Rooster

Pig

Dog

Ik heb wat boxen naast elkaar gezet die een voorkeur hebben. Helaas kan ik ze niet
allemaal aanschaffen :

-Final Destination
-Dance Monkey
-Magic in the Air
-High Kick
-Construction.

Ik kan er twee bestellen, mijn voorkeur is gevallen op de Final Destination en de Magic in the Air.

Goede keus, of ?

Mee eens Torr! Die springen er voor mij ook uit.

Ik heb een goeie week nagedacht en ben op de volgende items uitgekomen:

Mega maxi
Best solution
Magic in the air

Mega maxi en best solution altijd al eens willen hebben en magic in the air vind ik een bijzonder goede kleuren rammer voor echt een hele goede prijs. Zat nog te twijfelen tussen bulldozer en deze maar ik heb al zat waaiers.

Zit echt vreselijk te twijfelen een bestelling te plaatsen, wordt weer een extra adres. Of zal ik dat kleine beetje budget wat over is aan wat argento potjes te besteden? de Pig hierboven komt erg goed over.

Zit echt vreselijk te twijfelen een bestelling te plaatsen, wordt weer een extra adres. Of zal ik dat kleine beetje budget wat over is aan wat argento potjes te besteden? de Pig hierboven komt erg goed over.

Ach we mogen maar 3 dagen per jaar afhalen, een extra ritje kan geen kwaad toch. Ik wou dit jaar maar 2 winkels aan doen. Zit momenteel op 5 en komen er nog 2 bij ben ik bang. Pig is echt een hele goede cake. Rooster ook maar die komt wat minder over op camera lijkt het. Persoonlijk vind ik dog iets te gewoontjes, rat is daarintegen prachtig.

Ik heb wat boxen naast elkaar gezet die een voorkeur hebben. Helaas kan ik ze niet
allemaal aanschaffen :

-Final Destination
-Dance Monkey
-Magic in the Air
-High Kick
-Construction.

Ik kan er twee bestellen, mijn voorkeur is gevallen op de Final Destination en de Magic in the Air.

Goede keus, of ?

Ik zelf twijfel nog tussen

Break out of kingdome 30mm
Obsessed
Bulldozer

Als ik zou mogen kiezen uit jou lijstje de magic in ze air en de final destination.

Ach we mogen maar 3 dagen per jaar afhalen, een extra ritje kan geen kwaad toch. Ik wou dit jaar maar 2 winkels aan doen. Zit momenteel op 5 en komen er nog 2 bij ben ik bang. Pig is echt een hele goede cake. Rooster ook maar die komt wat minder over op camera lijkt het. Persoonlijk vind ik dog iets te gewoontjes, rat is daarintegen prachtig.

Dat is waar en Intratuin vlakbij.

Heb toch wat gepakt:
3xPig
Kingdom
Magic in the air

allemaal aanschaffen :

-Final Destination
-Dance Monkey
-Magic in the Air
-High Kick
-Construction.

Goede keus, of ?
En bedankt :cry: Die final destination is me intgaan, maar wat een dikke bak. Zeker die laatste cake is geweldig.. Effe een nachtje ober slapen of ik deze er nog bij neem.

Net ook bij Sliedrecht nagenoeg hetzelfde besteld als vorig jaar. Hopelijk dit jaar met een beter resultaat. Ook nog gratis vuurwerk erbij dit keer, altijd welkom :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan