[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt er (nu) op dat het hetzelfde aanbod betreft als in de 2e ronde vorig jaar. Daar zaten de nieuwe compounds inderdaad nog wel tussen, maar de Hummingbird bijv niet volgens mij. En logischerwijs de Bull ook niet). Gelukkig zijn het niet de duurste producten, wel musthaves. Zou mooi zijn als ze nog meedoen, maar hoe dan ook gaan ze er wel komen!
Screenshot_20210521-113220_Chrome.jpg
Deze bedoel je?

Deze bedoel je?

Yup, dat is m! Staan, naast de Bull, wel op de reguliere site, maar niet onder de tab Freakactie (bij IT Hoorn althans). Zijn beiden ook niet te bestellen hier (Prijs van 15,99 was tevens de normale online prijs van afgelopen jaar). Alsnog een prima prijs wat mij betreft, niet te vergeten dat in de voorverkoop ook gewoon een actie van 20% geldt.

Even nagevraagd, in Nijkerk en Amersfoort komen ze er in de actie ook niet op. Prijs is inderdaad prima, vind het vooral jammer dat ik ze niet direct kan meebestellen!

Als je toch aankondigt dat je een actie hebt vanaf de 21e. Zorg dan dat je je zaken voor elkaar hebt. En uiteraard is dat wat pessimistisch en zullen de dankwoorden en verwijten nu snel komen. Maar je kondigt dit al weken aan . Regel je zaken dan gewoon goed.

Ondanks dat alles vanochtend niet in gereedheid was, is dat inmiddels wel aangepast. Ik was wellicht wat ongeduldig (uiteindelijk hebben we 2 weken de tijd).
De bestelling is geplaatst. Hartelijk Bedankt VWC en China Red voor deze actie.

Zag het ook. Wel sneu dat het voornaamste artikel dat ik wilde bestellen daar afwijkt van vorig jaar. Een ratje kost nu 24,95 i.p.v. 17,95... :shocked:

Dat klopt dan niet, want alle winkels hanteren dezelfde prijzen toch ?

@edit : Kees (kmak) ?

Vorige keer liep het ook gesmeerd toch? :bonk:

Maar goed, je moet iets over hebben voor korting:angel:

Mensen wat een kruitstress.

China red is de overkoepelende factor in deze.

De meeste intratuinen hebben hun prijzen al aangepast en er zijn nog wat zelfstandige dealers die nog niet zover zijn.

Deze actie duurt 2 weken.
Dus wees niet bang dat je tekort komt in zo'n tijdsbestek.
Relax

Fijn weekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan