[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee op dit moment is hij dan niet gereserveerd, dit komt omdat in december veel mensen gaan kijken, gooien dingen in hun winkelwagen en doen dan niks meer. Dan zou het blijven staan en niet meer beschikbaar zijn.
Ik heb al aangegeven bij Vuurwerkcloud dat het fijn zou zijn als men dat kan aanpassen dat hij gereserveerd blijft voor x minuten.

Klopt wat je zegt. Vaak is het wel zo dat artikelen in je winkelwagentje een bepaalde periode gereserveerd blijven. Gemiste kans, maar ik zoek dit weekend nog wel wat anders uit. :D

Dit jaar heb ik voor de eerste keer ooit besteld bij Huizen.
Nu vraag ik me af: waarom heb ik dat niet eerder gedaan? :bonk:
(Voor mij) gunstige ophaaltijden en fijne, vlotte, communicatie!
Bedankt voor de service, Patrick!

Noh jammer dat Luypaers dan niet meer op de site verschijnt, wel volledig te begrijpen dat de site eerder dichtgaat. Is het nog steeds zo dat een bestelling dit weekend met eerdere bestellingen kan worden samengevoegd?

Edit: Krijg melding dat alle afhaalblokken vol zitten.

Noh jammer dat Luypaers dan niet meer op de site verschijnt, wel volledig te begrijpen dat de site eerder dichtgaat. Is het nog steeds zo dat een bestelling dit weekend met eerdere bestellingen kan worden samengevoegd?

Edit: Krijg melding dat alle afhaalblokken vol zitten.

Ik heb weer een aantal plekken vrij gegeven.
Let op! Voor samenvoegen/bijbestellen kies dam 31/12 08.01-08.06 dan voeg ik ze samen!

Ik ben wel aan het kijken of ik met Luypears nog een eenmalige actie kan gaan doen, maar daar moet ik nog invulling aan gaan geven.

Uiteraard meld ik dat hier dan!

Patrick je bent een topper.
Nog een snowstorm 2.0 , Brocade rain en 2x de secret salute 2018 meegepakt.
Bedankt voor de goede communicatie en het meedenken!

Patrick, ter info: de Snapte box staat nog op je site voor 59 euro op het plaatje, maar de prijs is uiteraard weer normaal.

Welke batch is de happy thunder q Patrick? Ik had vorig jaar niet de all at once versie, die ik dit jaar eigenlijk wel wil. Wil er nog een paar bestellen vandaag nu het nog kan.

En toen was de actie alweer voorbij. Een aantal jaar niet in Huizen geweest maar dit jaar ben ik weer van de partij! Bedankt Patrick voor alle mooie aanbiedingen door het jaar heen, heb wat mooie spulletjes bij je kunnen bestellen. Tot de 30e!

Inderdaad zeg, deze actie is alweer ten einde. Wat is het dan toch ook snel gegaan. Dit jaar voor 't eerst aanwezig in Huizen, tot de 29e!

Zou mooi zijn als die Luypears nog doorgaat �� Ben benieuwd

Ben ik nog wel mee bezig!

Overigens mocht je in een actie van Mania of iets via de Zena site willen bestellen als afhaalpunt is dat uiteraard mogelijk.
Maar svp overleg dan per mail even eerst met mij als het samengevoegd moet worden met een bestaande order.
Zodat dit voor zowel jullie als ons goed gaat!

Voor wie een of meerdere orders reeds geplaatst heeft, zullen wij begin november alle orders gaan samenvoegen en invoeren in het systeem van onze vuurwerkhuizen site.
Vandaar uit ontvangen jullie dan ook de juiste afhaalbon met het daarop afgesproken afhaalmoment!

Tijdens het afhalen van de bestelling bestaat er ook altijd de mogelijkheid om tegen de freakprijzen van de afgelopen periode iets los bij te kopen ( mits de voorraad het toelaat natuurlijk! )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan