[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
nope, voor nu staat alles van Funke erop waarvan bekend is was in Nl is of komt.
Mogelijk volgt er nog wel iets maar dat weet men nog niet.

Wel ben ik aan het kijken om de Great Fountain van Wolff toe te voegen, is hier vanuit de liefhebbers interesse in?

Goede fonteinen en ander klein vuurwerk van goede kwaliteit is wat ik persoonlijk nog een beetje mis.

Laatst bewerkt:
Lekkere actie weer hoor. De fonteinen heb ik nog geen film van gezien, en heb eigenlijk al genoeg van die dingen gekocht. De traction is natuurlijk wel weer een heel aantrekkelijk verhaal. Ik ga er even een nachtje over slapen... bedankt weer!

Zeker een fijne actie! Twee keer Great Fountains besteld. Geen filmpje is wat mij betreft geen probleem, ik houd wel van een verrassing en een gokje. De Cruel Traction had ik het eerste jaar. Was ook een flinke gok, die zeer goed uitpakte. Nog steeds erg goede herinneringen aan.

Mijn eerste bestelling hier is een feit. Toch een derde freakwinkel bezoeken dit jaar.Mooie acties hier :thumbsup:

Zeker een fijne actie! Twee keer Great Fountains besteld. Geen filmpje is wat mij betreft geen probleem, ik houd wel van een verrassing en een gokje. De Cruel Traction had ik het eerste jaar. Was ook een flinke gok, die zeer goed uitpakte. Nog steeds erg goede herinneringen aan.

@Vuurwerk Huizen hoe zit het met het minimum bestelbedrag? Ik heb al meerdere bestellingen bij je gedaan maar om nou voor 1 fontijn pakketje weer 20 euro neer te leggen gaat me wat ver

@Vuurwerk Huizen hoe zit het met het minimum bestelbedrag? Ik heb al meerdere bestellingen bij je gedaan maar om nou voor 1 fontijn pakketje weer 20 euro neer te leggen gaat me wat ver

Als je hier tegen aan loopt stuur me dan even een mail ( [email protected] ), dan regelen we het buiten de site om.
Maar een lager minimum bedrag te maken op de site is voor mij niet heel fijn ivm kosten van ideal etc

Vanwege de grote toeloop dit jaar onder de liefhebbers, zullen wij de website eerder sluiten.
Omdat wij het nog wel werkbaar willen laten zij n voor ons en jullie op een zo goed mogelijke manier binnen de huidige regels van het RIVM willen helpen zal de website uiterlijk 31 oktober sluiten.

Vanwege de grote toeloop dit jaar onder de liefhebbers, zullen wij de website eerder sluiten.
Omdat wij het nog wel werkbaar willen laten zij n voor ons en jullie op een zo goed mogelijke manier binnen de huidige regels van het RIVM willen helpen zal de website uiterlijk 31 oktober sluiten.

Je hebt groot gelijk, de reguliere verkoop mag er natuurlijk niet onder lijden.

Ga je er nog uit met een laatste weekaanbieding?

Groot gelijk Patrick.
Niemand heeft er wat aan dat het helemaal misloopt.

Ben redelijk laat bij jullie terecht gekomen maar ondanks dat toch een aantal mooie spullen kunnen bestellen.

En wie weet. Als de weekaanbieding aantrekkelijk genoeg is...
Succes met de voorbereidingen! En bedankt voor de mooie acties!

Komen de weekacties nog terug op de reguliere site?

Die komen wel terug, alleen in in een iets andere vorm/artikelen.

Mocht je hier iets interessants bij zien, bestel dit dan niet direct er vanuit gaande dat ik het samenvoeg met de bestelling van pyrofreaks!
Stuur me dan eerst een mailtje o te overleggen of het mogelijk is deze erbij te voegen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan