Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond hier wat geknetter en af en toe een knal. Vermoed dat het broodje hete kip van vanmiddag er iets mee te maken heeft

Altijd op zaterdag tot ver in de nacht dikke dreunen in de noordoost hoek van de stad (Korrewegwijk, waar die zelfknutselaar vrijdag werd gepakt, De Hoogte, die hoek. Ik hoor van anderen dat ook Vinkhuizen ook weer meedoet), ik erger me d'r wel aan omdat ik gewoon moet slapen en het het zware illegaal spul is (zwaarder dan 2gr nitraten) waar de goegemeente ons om naar een verbod stuurt.

Wacht nou gewoon tot 31-12 18u (of doe het eerder op de avond búiten de stad, mij ook best, deed ik vroeger in m'n zware knaltijd ook, eerlijk is eerlijk) en doe het >4gr spul dan in een groot park! Op die manier is meer dan de helft van het geklaag foetsie! En gvd niks vernielen en naar mens of dier smijten :thumbsdown:

Ook hier op z’n tijd wel een flinke dreun of cake die de lucht in gaat. Persoonlijk heb ik er niet zo’n problemen mee, ik was vroeger geen haar beter en kan er ook wel van genieten als je in de verte wat hoort knallen. Echter zoals eerder gezegd, we leven nu eenmaal in een tijd waarin men niets meer kan verdragen en de roep om een algeheel verbod wordt op deze manier alleen maar meer gevoed. Vernielingen en vandalisme zijn niet goed te praten maar het is jammer dat men helemaal niets meer kan verdragen.

dat komt omdat wij het te goed hebben in Nederland zo goed dat we tijd genoeg hebben om te zeiken over de kleinste dingen

In Doetinchem, waar ik werk, hoor ik nu her en der wat cat1 spul gaan in het winkel gebied. Geeft best wel sfeer zo:p

Vorige week was het hier in de wijk flink raak. Meerdere avonden flink geknal. Het is nu weer rustig. Of ze zijn opgepakt of door hun voorraad heen. :p

Ik kan het geknal wel waarderen :D

Vorige week was het hier in de wijk flink raak. Meerdere avonden flink geknal. Het is nu weer rustig. Of ze zijn opgepakt of door hun voorraad heen. :p

Ik kan het geknal wel waarderen :D

Ik herken dat, wel meer en meer een dubbel gevoel, want je weet dat ze te vroeg zijn en het weer voer voor de anti's is, maar oh oh oh, wat fijn om af en toe wat te horen of te zien:angel::biertje:

Hier nog aardig rustig. De ene dag veel geknal en de andere helemaal niks. Vanavond zal het wel wat meer zijn dankzij de vuurwerk demo van vuurwerkland.

Vanmiddag toen ik op de fiets naar het werk zat. Op een paar meter een dikke dreun, schrok me helemaal kapot. Op zo'n manier kan ik me mensen die een verbod willen ook nog wel begrijpen.

Dezware illegale knallers die zo straks bij de demo van Valk afgestoken werden gingen ook helemaal nergens over. Midden tussen andere mensen. helaas niet gezien wie het afstak anders een hartig woordje mee kunnen spreken. Wacht nou gewoon tot de 31e.

vwc vroeger:kruit snuif knal folder waar potje knallertje vwc nu zeik klaag geemmer verbod illegal bom granaat .

vwc vroeger:kruit snuif knal folder waar potje knallertje vwc nu zeik klaag geemmer verbod illegal bom granaat .

Weet niet op wie je doelt, maar knallers van flink formaat waar je het niet verwacht zijn nooit grappig. En in het geval je doelt op josZie, die heeft gewoon groot gelijk. Eigen vuurwerk hoort simpel weg niet thuis bij een demo.

Weet niet op wie je doelt, maar knallers van flink formaat waar je het niet verwacht zijn nooit grappig. En in het geval je doelt op josZie, die heeft gewoon groot gelijk. Eigen vuurwerk hoort simpel weg niet thuis bij een demo.
het was een algemene opmerking,het valt mij gewoon op(misschien verbeelding) dat de negativiteit niet meet in een of twee topics is te vinden naar over de Hele breedte wel is te vinden.dat vind ik wel jammer.

het was een algemene opmerking,het valt mij gewoon op(misschien verbeelding) dat de negativiteit niet meet in een of twee topics is te vinden naar over de Hele breedte wel is te vinden.dat vind ik wel jammer.

Geen negativiteit, maar realistisch. Ieder moet zelf weten wat voor zwaar illegaal spul ze willen aanschaffen maar steek dat spul af op rustige plaatsen waar je niemand lastig valt. Mensen die dergelijk spul zoals vanavond tussen andere mensen met kinderen afsteekt heeft een flinke steek los in zijn bovenkamer!

het gaat mij meer om de vele topics waar een negatieve Rand om zit.bv dood paard vuurwerk in Kat sloop hier sloop daar vreugde vuur etc etc.op Al die onderwerpen Komen Dan reacties(soms ruzies).en omdat er zoveel verschillende van dat soort topics zijn haalt dat voor mij het vuurwerk plezier omlaag.

Gistermiddag even wat CAT1-vuurwerk gehaald in een plaatsje verderop bij de plaatselijke Lidl, rond de klok van 5 uur. Het was al donker, overal zie je kerstverlichting aan en ineens... zie je een cake afgaan door de bomen! Stiekem toch wel heel gaaf, met alle sfeer eromheen, de frisse wind in je gezicht, heerlijk.

ze steken alkaar aan(lijkt wel)geen asso spul naar potten,eerst een kant van de wijk Dan een pot aan de andere Kant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan