[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad. Ik heb je ook expres met rust gelaten. Wat betreft de bestelling heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt. We lossen het wel op en misschien hoeven we het helemaal niet op te lossen.
Houd je hoofd koel en vriendelijk gegroet.

Same here! Ik verwacht gewoon dat ik de 29ste weer bij je zaak naar binnen stap met een blij gezicht en pakbonnen in me hand.

Rustig aan doen Patrick, we zien elkaar 29 december :handsup:

En zo niet, komt het wel goed en zie ik wel verschijnen hoe of wat.

Ik wacht ook tot jullie zelf contact opnemen. Heb er alle vertrouwen in dat het netjes opgelost wordt, of misschien is er helemaal geen oplossing nodig. Succes!

Zoals velen van jullie al hebben kunnen lezen, hebben wij ook vanuit de leveranciers de bevestiging gekregen dat er voor dit jaar een vuurwerkverbod komt.

Uiteraard zullen wij dit op een passende manier oplossen met onze klanten, wij zullen alleen wel even tijd nodig hebben om alles op een rijtje te zetten en uit te zoeken.
Wij zullen met iedereen die bij ons besteld heeft contact opnemen.

Het zou fijn zijn als jullie hierop wachten en niet ons gaan mailen, bellen etc.

Alvast bedankt voor het begrip!

Laatst bewerkt:
Heel veel succes Patrick en de rest de komende tijd! We hebben alle geduld en begrip voor jullie in deze situatie!

Doe rustig aan Patrick, het heeft geen haast. Wens jullie ook ontzettend veel succes en sterkte voor de komende tijd. Bedankt voor de service tot nu toe.

Thx allemaal!
Het is even nog niet allemaal te bevatten voor me, los van mijn passie voor vuurwerk ben ik al 29 jaar niets anders gewent om vuurwerk te verkopen en er mee bezig te zijn.
Absurd hoe vreemd dat voelt...

Overgaand tot de ondernemen ben ik vanochtend druk geweest om te kijken wat ik aan cat1 nog kan fixen.
Dus daar volgt nog later meer info over.

En tevens zullen wij iedereen natuurlijk gaan benaderen hoe we de bestelling gaan afhandelen, mocht je nu al het idee hebben om je bestelling door te schuiven naar 2021, waar ik al een serie mails over heb gehad. zou je me dat dan alvast per mail willen laten weten!

Uiteraard komen er ook nog andere optie’s maar dat zal allemaal in de mail duidelijk worden.

Nogmaals dank voor jullie begrip en support!

Overgaand tot de ondernemen ben ik vanochtend druk geweest om te kijken wat ik aan cat1 nog kan fixen.Dus daar volgt nog later meer info over.

Top om te horen Patrick, mocht dat interessant worden dan kom ik vanuit Enschede alsnog die kant op de 29ste mocht dat een mogelijkheid zijn:handsup:

Als er leuke cat1 spullen te regelen zijn dan zet ik m'n bestelling graag om naar cat1.
Denk erom dat er in Duitsland ook heel tof cat1 te vinden is :idea:

Een onwijs naar en leeg gevoel is wat rest na het besluit van gisteren. Het voelt echt als een soort kater. Ben chagrijnig en heb nergens zin in. Er zijn ergere dingen in het leven en we zagen het al even aankomen, maar het komt wel keihard aan.

In de afgelopen 11 jaar heb ik 10 keer bij Patrick geholpen met de vuurwerkverkoop, dus ik weet eigenlijk ook niet beter dan dat we avondjes in december aan het uitpakken zijn en vanaf de kerst vol gas aan het knallen te zijn om iedereen een mooie jaarwisseling te bezorgen.

Heb werkelijk waar geen idee wat ik moet gaan doen die dagen, behalve een keer oliebollen bakken op 31-12

Op naar betere tijden allemaal en ik hoop iedereen vanaf 29 december 2021 in goede gezondheid te zien in onze winkel.

keurige mail gehad van jullie. Keuze voor een voucher inmiddels doorgegeven. Dank voor alle, extra, inzet en tot volgend jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan