[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik nog wel mee bezig!

Overigens mocht je in een actie van Mania of iets via de Zena site willen bestellen als afhaalpunt is dat uiteraard mogelijk.
Maar svp overleg dan per mail even eerst met mij als het samengevoegd moet worden met een bestaande order.
Zodat dit voor zowel jullie als ons goed gaat!

Voor wie een of meerdere orders reeds geplaatst heeft, zullen wij begin november alle orders gaan samenvoegen en invoeren in het systeem van onze vuurwerkhuizen site.
Vandaar uit ontvangen jullie dan ook de juiste afhaalbon met het daarop afgesproken afhaalmoment!

Tijdens het afhalen van de bestelling bestaat er ook altijd de mogelijkheid om tegen de freakprijzen van de afgelopen periode iets los bij te kopen ( mits de voorraad het toelaat natuurlijk! )

Wat een uitstekende service, niet normaal.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren plotseling zag dat de shop dicht was, had het bericht daarover niet goed gelezen. Hierdoor niet mijn hele wensenlijst besteld, omdat ik nog in afwachting was van een laatste weekactie. Dus dit is helemaal top!

Laatst bewerkt:
Tijdens het afhalen van de bestelling bestaat er ook altijd de mogelijkheid om tegen de freakprijzen van de afgelopen periode iets los bij te kopen ( mits de voorraad het toelaat natuurlijk! )

Dit is wel een vrij unieke en zeker te waarderen service! Nog niet eerder meegemaakt en ik reis toch wel stad en land af de laatste dagen van het jaar.

Dit is wel een vrij unieke en zeker te waarderen service! Nog niet eerder meegemaakt en ik reis toch wel stad en land af de laatste dagen van het jaar.

Het staat en valt natuurlijk wel met de beschikbaarheid op dat moment is.
Want als het producten zijn waar de voorraad van beperkt is dan gaat het niet altijd.

Wat een uitstekende service, niet normaal.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren plotseling zag dat de shop dicht was, had het bericht daarover niet goed gelezen. Hierdoor niet mijn hele wensenlijst besteld, omdat ik nog in afwachting was van een laatste weekactie. Dus dit is helemaal top!

Je kan me altijd een mailtje sturen Martijn, dan kunnen we altijd kijken wat er nog mogelijk is!

Mocht er vanuit jullie interesse in Luypears zijn, kunnen jullie mij anders dit even mailen?
Dan kan ik vast even waar mogelijk antwoorden op de mail etc

Ik ben er wel benieuwd naar,
Kqn er niet een lijstje hier gedeeld worden met assortiment en prijs ervan?

Dat lukt mij wel alleen niet de komende dagen omdat ik weinig op de zaak ben.
Vandaar de vraag of wie er interesse in heeft en om welke items het gaat kan mailen zodat ik wat sneller het kan uitzetten naar wie iets wilt weten.

Dat lukt mij wel alleen niet de komende dagen omdat ik weinig op de zaak ben.
Vandaar de vraag of wie er interesse in heeft en om welke items het gaat kan mailen zodat ik wat sneller het kan uitzetten naar wie iets wilt weten.

Toch snel gefixt!

- Black panter 100 sh 179.50
- Asiatic Wildcat 44.95
- White Panter 49.95 *
- African Cheetah 27.95 *
- Canada Lynx 34.95 *

Omdat de freaksite al dicht is wil ik jullie toch nog laten gebruiken maken van deze items, en zit er 15% korting op op de bovengenoemde prijs.

* Deze zijn op dit moment nog niet bestelbaar omdat men nog niet weet hoeveel er binnenkomt.

Bij interesse graag even mailen naar [email protected] met daarin welke cakes en het aantal.
Vandaaruit zal ik het dan oppakken

Wij hebben ook 3 soorten (storm) aanstekers op genomen in ons assortiment.
Deze hebben wij nu al in de winkel liggen voor verkoop en mits nog voorradig zijn deze tijdens de afhaaldagen ook te koop.

IMG-2462.jpg

Vraag omtrent de onzekerheid of de vuurwerkverkoop doorgaat dit jaar ivm corona. Mocht de verkoop onverhoopt niet door mogen gaan, hoe verwachten jullie om te gaan met de al reeds gedane bestellingen? Kunnen jullie het geld terug geven of gaan jullie werken met vouchers?

Vraag omtrent de onzekerheid of de vuurwerkverkoop doorgaat dit jaar ivm corona. Mocht de verkoop onverhoopt niet door mogen gaan, hoe verwachten jullie om te gaan met de al reeds gedane bestellingen? Kunnen jullie het geld terug geven of gaan jullie werken met vouchers?

Voor als nog is dit niet aan de orde, ik ga niet vooruit lopen op de zaken en mocht er vanuit de overheid bericht worden dat wij niet mogen verkopen dan zullen wij uiteraard daar een passende oplossing voor vinden.

Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Wij krijgen op het moment hele veel mails, pm's etc met vragen over wat als en hoe dan met mijn bestelling.
Op dit moment kan ik daar nog geen antwoord op geven omdat er helaas nog steeds geen duidelijkheid is over de aankomende jaarwisseling.

Zodra er meer bekent is en waar het dan nodig zou mogen zijn zullen wij met iedereen contact opnemen.
Voor wie ons nu reeds gemaild heeft, wij nemen contact met jullie op zodra er meer duidelijkheid ( mits nodig is om contact op te nemen )
Voor alle anderen, waar het nodig mag zijn wij nemen contact met jullie op graag niet ons massaal gaan mailen aub!

Wij krijgen op het moment hele veel mails, pm's etc met vragen over wat als en hoe dan met mijn bestelling.
Op dit moment kan ik daar nog geen antwoord op geven omdat er helaas nog steeds geen duidelijkheid is over de aankomende jaarwisseling.

Zodra er meer bekent is en waar het dan nodig zou mogen zijn zullen wij met iedereen contact opnemen.
Voor wie ons nu reeds gemaild heeft, wij nemen contact met jullie op zodra er meer duidelijkheid ( mits nodig is om contact op te nemen )
Voor alle anderen, waar het nodig mag zijn wij nemen contact met jullie op om een passende oplossing te zoeken.

Graag niet ons massaal gaan mailen aub!

Ik heb jullie expres met rust gelaten, gun jullie juist tijd om het even uit te zoeken, en een definitief besluit is er nog niet eens, ik wil eerst eens afwachten wat dat besluit is, en daarna gaan we wel om de tafel.

Als alles straks door mag gaan is iedereen weer rustig, en heb je iedereen op lopen jagen voor niets..

Patrick, zet hem op! Tot hopelijk de 29ste, en anders spreken we elkaar vast nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan