[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dat snap ik dus niet. Het zou een heleboel verduidelijken en een heleboel vragen schelen wanneer Vuurwerkperdoos gewoon vertelt waar en wanneer de bestellingen afgehaald kunnen worden. Zij overtreden immers geen wetgeving door het afhalen en de losse verkoop naar Duitsland te verplaatsen en geven duidelijk aan dat het vervoer naar Nederland voor risico van de klant is.

ER Trading biedt een product van Valk aan, dus wellicht daar? Sorry voor het speculeren.
https://er-trading.nl/product/thunderkingbox-xl-valk-vuurwerk-80-st/
 
En dat snap ik dus niet. Het zou een heleboel verduidelijken en een heleboel vragen schelen wanneer Vuurwerkperdoos gewoon vertelt waar en wanneer de bestellingen afgehaald kunnen worden. Zij overtreden immers geen wetgeving door het afhalen en de losse verkoop naar Duitsland te verplaatsen en geven duidelijk aan dat het vervoer naar Nederland voor risico van de klant is.

Goedenavond

Nou de reden is vrij simpel, wij vonden het nog niet noodzakelijk dit aan de grote klok te moeten hangen vandaar .
Maar bij deze de samenwerking gaan wij met de goeden vrienden van ons van ER feuerwerk, en nee dit heeft niks te maken met producten die daar van ons tekoop zijn ( die hebben ze begin dit jaar al van ons overgenomen)maar wij hebben een zeer goede verstandhouding samen dat heeft tot deze samenwerking geleid.
Ik hoop dat hiermee een hoop vragen beantwoord zijn.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
 
Goedenavond

Nou de reden is vrij simpel, wij vonden het nog niet noodzakelijk dit aan de grote klok te moeten hangen vandaar .
Maar bij deze de samenwerking gaan wij met de goeden vrienden van ons van ER feuerwerk, en nee dit heeft niks te maken met producten die daar van ons tekoop zijn ( die hebben ze begin dit jaar al van ons overgenomen)maar wij hebben een zeer goede verstandhouding samen dat heeft tot deze samenwerking geleid.
Ik hoop dat hiermee een hoop vragen beantwoord zijn.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Thnks! Kunnen we vast een route uitstippelen...:yes:
 
Ik snap het opdringerige gedoe en gezeur allemaal niet zo.

Ik ben erg content met de mail van Valk en vooral de aangeboden opties. Optie 3 is voor mij iig wel de minst interessante optie aan gezien ik gewoon vuurwerk wil, dit jaar of volgend jaar.(fingers crossed)

Ik ben bezig met een stooklocatie in Duitsland maar ben nog even in afwachting of het stoken daar mogelijk is en of ik m'n bestelling er ook meteen al neer kan zetten zodra ik het opgehaald heb zodat ik er niet eerst weer mee door NL moet.
Mocht dat allemaal niet lukken wordt het (helaas) maar doorschuiven naar volgend jaar...
 
Goedenavond

Nou de reden is vrij simpel, wij vonden het nog niet noodzakelijk dit aan de grote klok te moeten hangen vandaar .
Maar bij deze de samenwerking gaan wij met de goeden vrienden van ons van ER feuerwerk, en nee dit heeft niks te maken met producten die daar van ons tekoop zijn ( die hebben ze begin dit jaar al van ons overgenomen)maar wij hebben een zeer goede verstandhouding samen dat heeft tot deze samenwerking geleid.
Ik hoop dat hiermee een hoop vragen beantwoord zijn.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Kijk, daar hebben we wat aan. Bedankt voor de informatie. :thumbup:
 
Gezien het bericht van Subarufreak denk ik dat Valk een beetje klaar is met al die vragen die op hun af komen... en dat begrijp ik maar al te goed, want ze krijgen niet eens tijd om adem te halen, de vragen en verzoeken blijven maar komen
 
Gezien het bericht van Subarufreak denk ik dat Valk een beetje klaar is met al die vragen die op hun af komen... en dat begrijp ik maar al te goed, want ze krijgen niet eens tijd om adem te halen, de vragen en verzoeken blijven maar komen
Maar wellicht zou het dan goed zijn als Valk duidelijkheid geeft. Het zou helpen als er een datum genoemd wordt dat het geld binnen zou moeten zijn. In de mail wordt gezegd dat ze afhankelijk zijn van de compensatie, maar dat kan nog wel maanden gaan duren. Er geldt een wettelijke termijn van 14 dagen om het geld retour te storten als ik wil annuleren. Ik snap best dat er meer tijd nodig kan zijn, maar neem dan bijvoorbeeld Vuurwerkmania, die stuurde een mail dat het binnen 4 weken teruggestort zou worden. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
 
Gezien het bericht van Subarufreak denk ik dat Valk een beetje klaar is met al die vragen die op hun af komen... en dat begrijp ik maar al te goed, want ze krijgen niet eens tijd om adem te halen, de vragen en verzoeken blijven maar komen

Goedenavond

Oh nee hoor maar word er wel een "beetje" flauw van als herhaaldelijk dezelfde vragen gevraagd en gemaild worden.
Als men vragen heeft dan stel ze gerust.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
 
Maar wellicht zou het dan goed zijn als Valk duidelijkheid geeft. Het zou helpen als er een datum genoemd wordt dat het geld binnen zou moeten zijn. In de mail wordt gezegd dat ze afhankelijk zijn van de compensatie, maar dat kan nog wel maanden gaan duren. Er geldt een wettelijke termijn van 14 dagen om het geld retour te storten als ik wil annuleren. Ik snap best dat er meer tijd nodig kan zijn, maar neem dan bijvoorbeeld Vuurwerkmania, die stuurde een mail dat het binnen 4 weken teruggestort zou worden. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

Goedenavond

Wij kunnen hier nog niet goed een antwoord op geven helaas, de wettelijke termijn van 14 dagen waar jij nu op doeld heeft betrekking bij aankoop ( vanaf het moment van aankoop) maar heeft hier geen betrekking op.
Wat beteft mania dit is appels met peren vergelijken wij moeten het bij mania inkopen dus hebben wij kosten, mania pakt het gewoon van de stapel af ( even kort door de bocht) daarbij zijn de importeurs de eersten die gecompenseerd worden door de overheid daarna zijn pas de "winkeliers" aan de beurt , wij hopen dat men hier dan ook begrip voor heeft, we doen echt wat we kunnen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
 
Gezien het bericht van Subarufreak denk ik dat Valk een beetje klaar is met al die vragen die op hun af komen... en dat begrijp ik maar al te goed, want ze krijgen niet eens tijd om adem te halen, de vragen en verzoeken blijven maar komen

Mwoa. Ben ik niet helemaal met je eens. Dit is een onvoorziene unieke situatie waarnaast blijkbaar ook nog eens problemen in de persoonlijke sfeer bovenop komen. Daar is natuurlijk alle begrip voor maar ondanks dat ze bij Valk uiteraard hun best doen blinken ze nu niet echt uit in hun communicatie en duidelijkheid richting de klant.

Ik verwacht geen persvoorlichter en gelikte mediacampagne. In tegendeel. Echter hadden een heleboel van deze in mijn ogen begrijpelijke vragen voorkomen kunnen worden door direct een mail te sturen waarin simpelweg werd medegedeeld dat men bezig was met het uitwerken van een oplossing. Hetzelfde geld voor de onduidelijkheid over de alternatieve afhaallocatie; die informatie moest via dit forum losgepeuterd worden.

Begrijp me niet verkeerd. Ik waardeer de aanwezigheid van Valk op het forum, de acties die zij ons bieden en ook de oplossing waar ze nu uiteindelijk mee gekomen zijn. Er zijn alleen enkele verbeterpuntjes waar denk ik aan gewerkt mag worden.
 
Mwoa. Ben ik niet helemaal met je eens. Dit is een onvoorziene unieke situatie waarnaast blijkbaar ook nog eens problemen in de persoonlijke sfeer bovenop komen. Daar is natuurlijk alle begrip voor maar ondanks dat ze bij Valk uiteraard hun best doen blinken ze nu niet echt uit in hun communicatie en duidelijkheid richting de klant.

Ik verwacht geen persvoorlichter en gelikte mediacampagne. In tegendeel. Echter hadden een heleboel van deze in mijn ogen begrijpelijke vragen voorkomen kunnen worden door direct een mail te sturen waarin simpelweg werd medegedeeld dat men bezig was met het uitwerken van een oplossing. Hetzelfde geld voor de onduidelijkheid over de alternatieve afhaallocatie; die informatie moest via dit forum losgepeuterd worden.


Begrijp me niet verkeerd. Ik waardeer de aanwezigheid van Valk op het forum, de acties die zij ons bieden en ook de oplossing waar ze nu uiteindelijk mee gekomen zijn. Er zijn alleen enkele verbeterpuntjes waar denk ik aan gewerkt mag worden.

Voor alles zou een reden zijn, je moet er vanuit gaan dat ze zowel voor ons als voor hen zelf zo goed als mogelijk geregeld willen hebben, als je plots uit moet wijken naar een andere locatie dan heeft dat heel wat voeten in aarde. Je moet denken aan 600+ vwpd bestellingen... ik weet niet of je in de gaten hebt om welke hoeveelheden we het dan hebben. Communicatie is er naar mijn inziens dit weekend genoeg en duidelijk geweest.
Gemiddelde bestelling €250,-- x 600 = 150.000. Dan ben ik nog voorzichtig. Als je daar al een boel van voor heb moeten financieren om bestellingen te plaatsen bij de importeurs dan moet je nog meer gaan voor financieren als je tot terugbetaling over gaat terwijl je zelf de centen van importeur nog niet hebt, want die wachten op de 40milj van de overheid.
 
Voor alles zou een reden zijn, je moet er vanuit gaan dat ze zowel voor ons als voor hen zelf zo goed als mogelijk geregeld willen hebben, als je plots uit moet wijken naar een andere locatie dan heeft dat heel wat voeten in aarde. Je moet denken aan 600+ vwpd bestellingen... ik weet niet of je in de gaten hebt om welke hoeveelheden we het dan hebben. Communicatie is er naar mijn inziens dit weekend genoeg en duidelijk geweest.
Gemiddelde bestelling €250,-- x 600 = 150.000. Dan ben ik nog voorzichtig. Als je daar al een boel van voor heb moeten financieren om bestellingen te plaatsen bij de importeurs dan moet je nog meer gaan voor financieren als je tot terugbetaling over gaat terwijl je zelf de centen van importeur nog niet hebt, want die wachten op de 40milj van de overheid.

Hier valt niks aan toe tevoegen, bedankt voor je bericht
 
Ik heb gekozen voor optie 2. Hopen dat wij volgend weer het ritje kunnen maken naar Nijverdaal.
Bedankt van der Valk voor deze opties.
 
Mannen, het lijkt hier wel het viva-forum, met al dit gezeik op elkaar.
Laten we een beetje begrip hebben voor mekaar. Reageer in ieder geval de frustraties over het verbod en alle gevolgen op elkaar af.

Volgens mij doet Valk er alles om het voor iedereen op een nette manier te fixen, dat kost gewoon tijd.
 
Laten we nou allemaal gewoon een klein beetje geduld hebben. Deze situatie is voor niemand leuk, maar als er een aantal gelijk gaat lopen mekkeren word het er niet gezelliger op.
 
Geduld loont.

Wel zou het een stukje makkelijker zijn met goede feedback. Je krijg immers ook direct bevestigingen wanneer je betaald. (betaalsystemen werken trouwens op elk platform altijd perfect). Andersom moet alles ineens manueel wat een hoop ellende met zich mee brengt.
Wanneer er meer op de covid situatie geanticipeerd zou zijn en een stukje risico was gecalculeerd had het mijn inziens sneller afgehandeld kunnen worden. Dit zie je bij sommige winkels wel denk ik en resulteerd in een snelle afhandeling. (Zelf bij 1 van de 3 winkels mijn geld terug gehad op dit moment)
Een bevesting van je keuzeontvangst zou alweer helpen in het proces van geruststelling, iets met "customer experience".

Wat diverse posts aangeven, het geld was je zoiezo kwijt dus je kon het missen alleen worden mensen altijd narrig als het om geld gaat.

Valk heeft toegezegd er alles aan te doen ons zo goed mogelijk te helpen. Dit hebben ze al bewezen door het hele jaar ons te voorzien van schitterende acties waar wij van kunnen profiteren.

Geduld loont, gun elkaar een beetje tijd.
 
Nogmaals een flink aantal berichten verwijderd, ook de laatste waarschuwing hier, want laten we het vooral gezellig houden en er met elkaar het beste van maken.

Aan iedereen; Valk heeft een oplossing geboden en zal terugkomen bij de klanten met meer informatie over de optie die hij/zij heeft gekozen. Wacht dit gewoon af, mail of bel eventueel met de winkel als je specifieke vragen tussendoor hebt, maar stop met zeiken dat Valk op moet schieten en stop vooral met zeiken op elkaar.
Dit is een situatie die soms minder snel op te lossen is en blijven zeuren met dezelfde opmerkingen en vragen en ook elkaar daar op aanvallen werkt al pagina's lang niet, stop daar gewoon mee.
 
Nogmaals een flink aantal berichten verwijderd, ook de laatste waarschuwing hier, want laten we het vooral gezellig houden en er met elkaar het beste van maken.

Aan iedereen; Valk heeft een oplossing geboden en zal terugkomen bij de klanten met meer informatie over de optie die hij/zij heeft gekozen. Wacht dit gewoon af, mail of bel eventueel met de winkel als je specifieke vragen tussendoor hebt, maar stop met zeiken dat Valk op moet schieten en stop vooral met zeiken op elkaar.
Dit is een situatie die soms minder snel op te lossen is en blijven zeuren met dezelfde opmerkingen en vragen en ook elkaar daar op aanvallen werkt al pagina's lang niet, stop daar gewoon mee.

Ben het met je eens daar niet van. Maar kritische berichten verwijderen? Dat lijkt op censuur.
Ik vind dit een bijzondere actie van jullie als moderators.

Tuurlijk moeten we respectvol met elkaar omgaan en het tijd geven en geen persoonlijke verwijten maken Maar om nu kritiek te verwijderen? Gaat wat ver dit vind ik persoonlijk. Of gaat dit nu ook verwijderd worden?
 
Ben het met je eens daar niet van. Maar kritische berichten verwijderen? Dat lijkt op censuur.
Ik vind dit een bijzondere actie van jullie als moderators.

Tuurlijk moeten we respectvol met elkaar omgaan en het tijd geven en geen persoonlijke verwijten maken Maar om nu kritiek te verwijderen? Gaat wat ver dit vind ik persoonlijk. Of gaat dit nu ook verwijderd worden?

Dit gebeurt al weken, van freak-actie topics tot aan het topic van de Katan special grande. Ik snap zelf het nut ook niet helemaal en het irriteert mij echt mateloos. Volgens mij valt het met afzeiken allemaal wel mee behalve dat er wat verschillen zijn over hoe we hier allemaal mee omgaan en daar valt niet zoveel meer over te zeggen behalve eea te blijven herhalen. Schieten we daar echt wat mee op? Nee, niet echt. Schaadt het iets of iemand? Nee, naar mijn idee ook niet echt.

Vind dat verwijderen van kritische posts en discussies (ook al vallen we gezamenlijk wel vaak in de herhaling) echt onzinnig. Uiteindelijk is dit toch ook het meest actuele wat speelt?
Daarnaast gebeurt er verder ook vrij weinig hier gezien bij velen de sfeer wel is vervlogen dus dan ook nog alles verwijderen maakt het mijn inziens er niet beter op.

Ik zou zeggen gooi er anders maar een slot op want als we het niet mogen hebben over het vervolgtraject dan valt hier ook weinig meer te bespreken, toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan