[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn bestelling om kunnen zetten naar een leuke cat1 bestelling. Nou is dat voor mij wat makkelijker omdat ik kinderen heb :wink:

Ondanks de huidige situatie wordt er toch nog aan gewerkt om het beste ervan maken en dat is top :applause:

Even wat sfeerplaatjes van de winkel..

IMG-20201121-WA0003.jpg

IMG_20201121_101416.jpg

IMG_20201121_101428.jpg

IMG_20201121_101423.jpg

IMG-20201121-WA0004.jpg

IMG-20201121-WA0001.jpg

Bijlagen

• IMG_20201121_101423.jpg
    IMG_20201121_101423.jpg
    309,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20201121_101428.jpg
    IMG_20201121_101428.jpg
    287,1 KB · Weergaven: 0
Ik denk niet dat ze veel meer gaan controleren als normaal. Ook agenten hebben recht op vrije dagen dus ze kunnen onmogelijk iedereen gaan controleren.
Zelf hoop ik dat er snachts afgehaald kan worden, dan is de kans op controle denk ik het kleinst.

Heb ook gekozen voor de optie Duitsland en het liefst 's nachts ophalen, of 's ochtends vroeg. Gok dat de kans op controle dan het kleinst is... We gaan het zien!

In ieder geval top van Valk dat ze drie opties aanbieden!

@valk vuurwerk
als je optie 2 kiest en er komt een permanent vuurwerk verbod aankomend jaar? Gaat het dan alsnog naar optie 3 volgend jaar?

Gr mark

Subaru
Ik heb netjes mijn optie doorgegeven optie 3
Heb volgens mij ook een mail terug gekregen maar per ongeluk verwijderd omdat het in me spam is gekomen
Kan ik de mail opnieuw krijgen weet nu niet wat er in stond?
Of zijn de mails nog niet beantwoord en heb ik het mis

@valk vuurwerk
als je optie 2 kiest en er komt een permanent vuurwerk verbod aankomend jaar? Gaat het dan alsnog naar optie 3 volgend jaar?

Gr mark

Goedenavond mark

Als je de tekst goed gelezen hebt ( buiten de 3 opties om) dan zie je dat "mocht" dus toch gaan gebeuren dat wij op dat moment met en gepaste oplossing komen, dus ja dat zou dan het scenario worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Subaru
Ik heb netjes mijn optie doorgegeven optie 3
Heb volgens mij ook een mail terug gekregen maar per ongeluk verwijderd omdat het in me spam is gekomen
Kan ik de mail opnieuw krijgen weet nu niet wat er in stond?
Of zijn de mails nog niet beantwoord en heb ik het mis

Goedenavond

Dan heb je niet een mail van ons verwijderd want wij hebben nog niks gestuurd .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Dan heb je niet een mail van ons verwijderd want wij hebben nog niks gestuurd .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hallo
Oke dan heb ik het dus helemaal mis
Dus ik heb netjes een mail gestuurd met me optie en gegevens
Dus ik krijg daar nog een bericht op terug van jullie een deze dagen?

Mvg

Hallo
Oke dan heb ik het dus helemaal mis
Dus ik heb netjes een mail gestuurd met me optie en gegevens
Dus ik krijg daar nog een bericht op terug van jullie een deze dagen?

Mvg

Vaak is het een kwestie van het topic een klein beetje terug lezen, Subarufreak had dit al aangegeven

Voor alle opties die we bieden hebben we straks een standaard info mail ( die wij na het filteren van alle keuzes doormailen).

Beste team Valk/Subarufreak,

Hulde voor jullie mail! Mooie uiteenzetting van wat de gevolgen zijn en denk dat met de drie geboden opties er voor iedereen een passende keuze bij zit. Ik heb nog geen winkel gezien die dit netter oplost dan jullie!

Goedenmiddag

De enige optie dat de geisterblitz 2019 NIET gaat krijgen is optie 3.
Ieder de geisterblitz batch 2019 heeft besteld heeft besteld krijgt deze ook uitgeleverd bij optie 1 en 2 .

Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Waarom is optie 3 niet mogelijk voor de Geisterblitz 2019?

Goedenmorgen

Als je de mail goed hebt gelezen dan weet je optie 3 is dus dan snap je ook waarom je dan de geisterblitz niet zal gaan krijgen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik annuleer alles maar wil toch dat ene product wel hebben! :yes: :no:

Ik heb voor optie 3 gekozen, het is even niet anders. Met een verbod hoef ik mijn vuurwerk niet, en hoef het ook niet meer dan een jaar in huis te hebben met de kans dat het permanent verboden word. Mocht het volgend jaar wel weer mogen dan zal ik zeker wel weer bestellen.

Beste Marcel,

Is er al iets bekend van de datum's en afhaaltijden als ik zou kiezen voor optie 1?
Aangezien ik met twee auto's moet komen qua gewicht.

Groetjes,

PyroVenray001

Ik annuleer alles maar wil toch dat ene product wel hebben! :yes: :no:

Ik heb voor optie 3 gekozen, het is even niet anders. Met een verbod hoef ik mijn vuurwerk niet, en hoef het ook niet meer dan een jaar in huis te hebben met de kans dat het permanent verboden word. Mocht het volgend jaar wel weer mogen dan zal ik zeker wel weer bestellen.

Als je optie 2 kiest en er komt een permanent verbod val je automatisch terug naar optie 3

Beste Marcel,

Is er al iets bekend van de datum's en afhaaltijden als ik zou kiezen voor optie 1?
Aangezien ik met twee auto's moet komen qua gewicht.

Groetjes,

PyroVenray001

Goedenmorgen

Wij moeten eerst alle mails gaan filteren alvorens wij iedereen gaan mailen over de verdere info, dit mede omdat wij dus nog totaal geen idee hebben over wie voor welke optie gaat, hoop dat jullie dit begrijpen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Heb nog steeds last van een kater van het hele verbod. Maar echt alle lof voor Valk mbt de communicatie en afhandeling. Vond optie 1 ook wel interessant, maar na overleg thuis toch niet voor gekozen. Gaan in maart/april de hele bovenverdieping verbouwen waardoor ik eigenlijk geen vuurwerk meer in huis wil hebben. Ik ga deze oud en nieuw opmaken wat ik nog heb. Mocht er volgend jaar geen lokaal of landelijk verbod komt, kom ik gewoon weer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan