Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb mijn bestelling om kunnen zetten naar een leuke cat1 bestelling. Nou is dat voor mij wat makkelijker omdat ik kinderen heb
Ondanks de huidige situatie wordt er toch nog aan gewerkt om het beste ervan maken en dat is top
Even wat sfeerplaatjes van de winkel..
Bekijk bijlage 57647
Bekijk bijlage 57649
Bekijk bijlage 57655
Bekijk bijlage 57654
Bekijk bijlage 57652
Bekijk bijlage 57653
@valk vuurwerk
als je optie 2 kiest en er komt een permanent vuurwerk verbod aankomend jaar? Gaat het dan alsnog naar optie 3 volgend jaar?
Gr mark
Subaru
Ik heb netjes mijn optie doorgegeven optie 3
Heb volgens mij ook een mail terug gekregen maar per ongeluk verwijderd omdat het in me spam is gekomen
Kan ik de mail opnieuw krijgen weet nu niet wat er in stond?
Of zijn de mails nog niet beantwoord en heb ik het mis
Goedenavond
Dan heb je niet een mail van ons verwijderd want wij hebben nog niks gestuurd .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Hallo
Oke dan heb ik het dus helemaal mis
Dus ik heb netjes een mail gestuurd met me optie en gegevens
Dus ik krijg daar nog een bericht op terug van jullie een deze dagen?
Mvg
Voor alle opties die we bieden hebben we straks een standaard info mail ( die wij na het filteren van alle keuzes doormailen).
Waarom is optie 3 niet mogelijk voor de Geisterblitz 2019?Goedenmiddag
De enige optie dat de geisterblitz 2019 NIET gaat krijgen is optie 3.
Ieder de geisterblitz batch 2019 heeft besteld heeft besteld krijgt deze ook uitgeleverd bij optie 1 en 2 .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Waarom is optie 3 niet mogelijk voor de Geisterblitz 2019?
Goedenmorgen
Als je de mail goed hebt gelezen dan weet je optie 3 is dus dan snap je ook waarom je dan de geisterblitz niet zal gaan krijgen.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik annuleer alles maar wil toch dat ene product wel hebben!![]()
Ik heb voor optie 3 gekozen, het is even niet anders. Met een verbod hoef ik mijn vuurwerk niet, en hoef het ook niet meer dan een jaar in huis te hebben met de kans dat het permanent verboden word. Mocht het volgend jaar wel weer mogen dan zal ik zeker wel weer bestellen.
Beste Marcel,
Is er al iets bekend van de datum's en afhaaltijden als ik zou kiezen voor optie 1?
Aangezien ik met twee auto's moet komen qua gewicht.
Groetjes,
PyroVenray001