[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Steeds meer hoop ik dat er ook een punt komt om het snachts op te halen :bonk:

Hoe meer mensen dat willen hoe groter de kans dat ze dat gaan doen, ik wil dat ook wel namelijk. Of 's ochtends heel vroeg, uur of 6 of zo.

Alleen maar hopen dat er geen verbod komt in Duitsland...

Hoe meer mensen dat willen hoe groter de kans dat ze dat gaan doen, ik wil dat ook wel namelijk. Of 's ochtends heel vroeg, uur of 6 of zo.

Alleen maar hopen dat er geen verbod komt in Duitsland...

Goedenmiddag

S'ochtends vroeg doen we zowiezo ( dat is waar vpd altijd al voor stond) maar wie weet is behoord snacht's ook tot de optie.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zo, ook doorgegeven. ik laat mijn compounds mooi nog een jaartje drogen en pik ze volgendjaar wel bij jullie op. :cool:

Na even twijfelen heb ik ook gekozen om het een jaartje te laten staan.
Liever in jullie bunker dan hier thuis:)

Goedenmiddag

De enige optie dat de geisterblitz 2019 NIET gaat krijgen is optie 3.
Ieder de geisterblitz batch 2019 heeft besteld heeft besteld krijgt deze ook uitgeleverd bij optie 1 en 2 .

Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk

Gekozen voor optie 2!
Tot volgend jaar!

Ik las in de mail dat er ook een mogelijkheid was op losse verkoop bij de winkel in Duitsland. Is er ergens een mogelijkheid om hun assortiment in te zien zodat er vooraf al eventuele keuzes gemaakt kunnen worden?

Daarnaast vroeg ik mij af, aangezien de bestellingen op vuurwerkperdoos naar de bevriende winkel vervoerd zullen worden. Is er geen mogelijkheid om vuurwerkperdoos nog voor een week open te gooien voor de mensen die de bestelling willen afhalen in Duitsland? Zo kunnen jullie de bunker nog wat legen en artikelen verkopen plus de freaks hebben de mogelijkheid om nog wat extra vuurwerk te bestellen. Ik gok dat dit technisch misschien lastig is maar niet geschoten is altijd mis.

Geheime maas vuurwerkbestellingen
Wolff zegt „een maas in de wet” gevonden te hebben waardoor Nederlanders bij zijn bedrijf in het Duitse Elten (dichtbij Arnhem) toch vuurwerk kunnen kopen. „Er is niks illegaals aan, iedereen krijgt van ons een getekende garantie dat ze met hun vuurwerk naar huis kunnen rijden”, verzekert hij. Hoe dat precies werkt wil hij pas in december bekendmaken „want we dansen wel op het randje van de wet. We moeten het goed dichttimmeren.” Wolff organiseert ook plekken in het landelijk gebied op de grens met Nederland, waar vuurwerk afgestoken mag worden, aangezien dat in Duitsland wel is toegestaan. „Uiteraard wel binnen de geldende coronaregels”, zegt hij.

Ik denk niet dat ze de winkel bekend gaan maken, je weet nooit wie er mee leest.

En dat snap ik dus niet. Het zou een heleboel verduidelijken en een heleboel vragen schelen wanneer Vuurwerkperdoos gewoon vertelt waar en wanneer de bestellingen afgehaald kunnen worden. Zij overtreden immers geen wetgeving door het afhalen en de losse verkoop naar Duitsland te verplaatsen en geven duidelijk aan dat het vervoer naar Nederland voor risico van de klant is.

Mensen het wordt er niet leuker op het forum!
Iedereen zit anders in elkaar en laat ze gewoon in hun waarde.
Als mensen geld terug willen kunnen ze dat gewoon aangeven sommige hebben daar ook nog andere plannen mee respecteer dat ook gewoon.
Om elkaar zo af te vallen is ondanks het verbod toch nergens voor nodig?

Nogmaals iedereen heeft andere wensen en ga niet direct oordelen over andere!

Het is volgens mij toch prima om te vragen om duidelijkheid? Ik snap dat wel.
Ik vind dat de mail ook niet helemaal top is opgesteld. Vol typfouten en bij optie 3 staat: voor zowel ons als de klant de minst aantrekkelijke optie. Mag ik dat zelf bepalen? Haha er wordt natuurlijk wel gepushed naar een van de andere twee opties. Maar goed kritiek hebben mag niet.

Ik ben in iedergeval blij met optie drie. Wanneer de centjes komen zie ik wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan