[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nouja censuur of niet, daar zijn ze moderators voor. Het gaat erom dat er veel te veel gezeik is over de opties en communicatie van Valk. Als vaste klant van Valk steun ik ze in ieder geval en vind ik het hartstikke goed wat ze voor ons allemaal doen. En het is normaal dat ze niet iedereen tevreden kunnen houden

Valt mij ook op dat er wel erg veel verwijderd wordt, volgens mij schiet je het doel van een forum voorbij. Daar worden niet alleen positieve zaken besproken, daar mag best een kritische toon in zitten, je mag best je onvrede tonen, en volgens mij gebeurd het nog steeds op een nette doch duidelijke wijze.
Je doet op deze wijze van modereren enorm afbreuk aan een actief forum, je doet afbreuk aan dat je leden een mening kunnen geven. Ik denk dat er ook veel meespeelt in eigen belang. Maar goed, het zal er alleen voor zorgen dat er weinig gepost gaat worden, en dat het een stille langzame dood tegemoet gaat.

Nog 1 maal dan;

1. Valk reageert via mail naar klanten over de opties
2. Klanten kunnen op die mail reageren met hun keuze
3. Valk wacht de reacties af om vervolgens zo goed mogelijk te reageren naar de klanten

Dat dit 1 dag, 2 dagen, 7 dagen of 3 weken kan duren, dat is dan zo. Vanuit Valk wordt aangegeven dat het even kan duren en dat het per mail opgevolgd zal worden, laat het dan ook zo en val ze niet via andere wegen af over hun werkwijze, ook naast dit forum. Het is een probleem tussen jou als consument en de winkelier, wij zijn geen Tros Radar forum om puur gal te spuwen terwijl er aangegeven is geduld te hebben voor een passende oplossing.

Als wij hier dag na dag dezelfde reacties lezen met pure frustratie wat geen toegevoegde waarde heeft, dan moeten wij er als crew maar op reageren met het verwijderen ervan en waarschuwingen uitdelen. Wie dan toch de keuze maakt om kritiek te leveren, maar dan plots ook richting ons, die pakt dus blijkbaar ook graag die consequenties en dat is gewoon jammer, maar een eigen keuze.

Overigens is een mening over de geboden opties niet gemodereerd, die mogen zeker. Concrete problemen die je hebt of ervaart omtrent de geboden oplossingen is geen mening, maar een punt welke je met de winkelier in kwestie kunt oplossen.
We hebben inderdaad wel meningen gemodereerd die gingen over de personen die er een probleem van maken, ook dat voegt verder niets toe.

Valt mij ook op dat er wel erg veel verwijderd wordt, volgens mij schiet je het doel van een forum voorbij.

Twitter is ook het afvoerputje van alle ongezouten meningen die gemaakt worden omdat dat mensheid liever zuur is dan dankbaar. Het lijkt mij dat het ten behoeve van de sfeer niet ten goede komt als wij allemaal maar onze eigen verwensingen er hier doorheen duwen om maar te hopen dat er geluisterd gaat worden ondanks dat degene waartegen jij/hij/wij tegen de schenen staat te schoppen ondanks dat hij degene is die de besluiten gaat maken waar wij op papier gezien (nog) niets over te zeggen hebben.

Tsja, ik denk dat het heel simpel is.
Enerzijds moeten de mods stoppen met censureren en stoppen met het verwijderen van kritiek op de mods.
Anderzijds is het best pathetic om elke dag te gaan zeiken in een winkeltopic dat je je geld nog niet terugkrijgt. We weten allemaal wat er aan de hand is, en we kunnen er weinig aan veranderen.

Als we nou allemaal gewoon de rust bewaren en Valk hun best laten doen voor oplossingen, is het voor iedereen dus leuker, mooi.

Dan nu graag weer on-topic over Valk zelf en zaken die openbaar ook waarde hebben voor het topic. Bedankt!

Twitter is ook het afvoerputje van alle ongezouten meningen die gemaakt worden omdat dat mensheid liever zuur is dan dankbaar. Het lijkt mij dat het ten behoeve van de sfeer niet ten goede komt als wij allemaal maar onze eigen verwensingen er hier doorheen duwen om maar te hopen dat er geluisterd gaat worden ondanks dat degene waartegen jij/hij/wij tegen de schenen staat te schoppen ondanks dat hij degene is die de besluiten gaat maken waar wij op papier gezien (nog) niets over te zeggen hebben.
Jij doet ook al aan censuur, dan moet je wat ik daarvoor melde ook plaatsen.
ik geef aan dat het "en volgens mij gebeurd het nog steeds op een nette doch duidelijke wijze."
Niet de boel verdraaien of woorden in mond leggen of insinueren dat ik mensen tegen de schenen aan schoppen aanmoedig.

Vroeg in het jaar ook bij Valk besteld
en niet veel later mijn bestelling geannuleerd omdat een grote box anders was dan op de film en de beschrijving. Jaren lang bij Valk gekocht en dit jaar niet vanwege de acties van andere winkels en vorig jaar bij een concurent besteld waar alles beter geregeld was.
De prijs is in mijn ogen niet alles.
Rene Valk zal dit met iedereen wel oplossen want hij js echt de moeilijkste niet en vuurwerkliefhebber in hart en nieren.

Wat is dit in vredesnaam dan weer?

Ik heb enkel mijn vraagtekens gezet bij de communicatie vanuit Valk en gesteld dat dit toch ietwat meer onduidelijkheid heeft gecreëerd dan dat het vragen heeft beantwoord. Heb daarin nergens ongepaste bewoordingen gebruikt of daarmee iemand persoonlijk aangevallen. Nu zie ik echter dat (een deel van) mijn reacties zijn verwijderd. Het is voor mij onverklaarbaar waarom dat is.

Ik zou er als ondernemer overigens ook niet blij mee zijn wanneer er vanuit een andere partij dan jijzelf ingegrepen wordt in de communicatie tussen klant en ondernemer. Of dit moet met goedkeuring of zelfs in opdracht van de ondernemer gebeuren, natuurlijk. Indien dat laatste het geval is, maakt dat hetgeen wat nu gebeurt mijns inziens alleen maar kwalijker.

Valk is gewoon supergoed bezig en doet echt alles om het ons naar de zin te maken. Mijn buurman heeft de Tournament Box besteld maar gaat deze dit jaar niet afhalen en volgend jaar is hij niet in Nederland. We hebben Valk gevraagd of ik zijn bestelling dan niet over kan nemen. En dat kan gewoon! Wat een superservice. En dan ook nog op de zaterdagavond mailen, maak je het niet te gek Marcel? Kan niet wachten om mijn bestelling volgend jaar bij jullie af te gaan halen!

zeg niks verkeerds toch duurt toch ook al ff als ze nou even een tussenstandje geben ofso
Ik heb het idee(kan mis hebben) dat ze voorrang geven aan het afhalen van vw in duitsland dat ze daar druk mee zijn)

Ik ben wel nieuwsgierig of Valk ook bij de 150 winkeliers hoort die vandaag een kort geding hebben bij de rechtbank?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan