Nog 1 maal dan;
1. Valk reageert via mail naar klanten over de opties
2. Klanten kunnen op die mail reageren met hun keuze
3. Valk wacht de reacties af om vervolgens zo goed mogelijk te reageren naar de klanten
Dat dit 1 dag, 2 dagen, 7 dagen of 3 weken kan duren, dat is dan zo. Vanuit Valk wordt aangegeven dat het even kan duren en dat het per mail opgevolgd zal worden, laat het dan ook zo en val ze niet via andere wegen af over hun werkwijze, ook naast dit forum. Het is een probleem tussen jou als consument en de winkelier, wij zijn geen Tros Radar forum om puur gal te spuwen terwijl er aangegeven is geduld te hebben voor een passende oplossing.
Als wij hier dag na dag dezelfde reacties lezen met pure frustratie wat geen toegevoegde waarde heeft, dan moeten wij er als crew maar op reageren met het verwijderen ervan en waarschuwingen uitdelen. Wie dan toch de keuze maakt om kritiek te leveren, maar dan plots ook richting ons, die pakt dus blijkbaar ook graag die consequenties en dat is gewoon jammer, maar een eigen keuze.
Overigens is een mening over de geboden opties niet gemodereerd, die mogen zeker. Concrete problemen die je hebt of ervaart omtrent de geboden oplossingen is geen mening, maar een punt welke je met de winkelier in kwestie kunt oplossen.
We hebben inderdaad wel meningen gemodereerd die gingen over de personen die er een probleem van maken, ook dat voegt verder niets toe.