PyroSteen
VWC lid
Hopelijk doet de Bright color fountain ook mee, erg leuk effect wat ik al een tijdje wil proberen.
Dat hoop ik ook! Kan Kees Makkelie dit bevestigen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hopelijk doet de Bright color fountain ook mee, erg leuk effect wat ik al een tijdje wil proberen.
Precies, wacht gewoon af wat er gaat komen en tegen welke prijs. Spaar je geld en wees gewoon dankbaar voor wat komen gaat.Misschien een idee om even de actie af te wachten?
Precies, wacht gewoon af wat er gaat komen en tegen welke prijs. Spaar je geld en wees gewoon dankbaar voor wat komen gaat.
Tot wanneer is de actie beschikbaar? En is er voor de Las Fallas ook een productiejaar mogelijk om vast te stellen, al dan niet per karton als dat makkelijker is? Geen zin om een mindere versie te hebben dit jaar![]()
Grappig om te zien dat ChinaRed opeens zoveel aandacht krijgt terwijl het hiervoor een importeur was die er niet bovenuit sprong als het om aandacht ging terwijl de producten dus blijkbaar wel dik in orde waren. Persoonlijk ken ik China Red alleen van de demonstraties van Makkelie en heb ik er weinig producten zelf van afgestoken (Mega Mini destijds en een pakket alleen zo snel uit mijn hoofd) maar na het lezen en zien hier op het forum ben ik positief verrast en met de komende actie ben ik in mijn hoofd al mijn complete budget aan het uitgeven. Hulde en proficiat aan ChinaRed en op naar de volgende vele jaren!
En de prijzen van miner en lumberjack gaan zijn??
kun je een prijsrange geven? bv onder of boven de 150?heb ze zien staan voor een hele mooie prijsje
allebei hebben een prijsje waar je m niet kan laten staan, vooral de lumberjack heeft een zacht prijsje.
kan niet wachten tot het zover is. budget is inmiddels verhoogd naar 3x het dubbele van wat ik eerst wou spenderen aan CR![]()