[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk ook een winkel in de kop van Noord-Holland die mee gaat doen. Actie prijzen zien er goed uit!

Lijstje is klaar!

Magic in the air
Bulldozer
V master
I am Fan
Rooster
Lumberjack
Crack attack
Ghost town

Mega Maxi mag je geluk mee hebben, die werd al niet meer geïmporteerd. Maar zo hoop ik ook dat er nog Tolla Mina's opduiken :D

Mega Maxi mag je geluk mee hebben, die werd al niet meer geïmporteerd. Maar zo hoop ik ook dat er nog Tolla Mina's opduiken :D
Ik zie het wel, zag de video op het youtube kanaal staan. Anders zijn er vast alternatieven genoeg maar die cake leek me heel vet om te hebben...voor het begin van de show :D

Alle winkels zullen mee doen.
Met uitzondering van aangeslotenen met Meerdere winkels.
Zoals
Makkelie alleen vijfhuizen
West alleen Groningen
Blaxxs alleen Voorschoten
Carlton alleen gravenzande

Ik ben blij dat Voorschoten mee doet. De bulldozer en I Am Fan ga ik zeker bestellen. Voor de rest ben ik benieuwd naar het kleine spul.

Doet de hele Dog, Pig en Rooster serie mee?
En voor welke prijs gaat de V-Master weg?

V-Master ieder geval wel:

Welke kortingen kunnen jullie verwachten?
We hebben gekeken naar de toppers uit de collectie die ook voor de liefhebbers interessant zijn en dat is volgens ons een mooie lijst! Denk aan de kleinere cakes zoals de Mistral en Manipulator, maar ook de budget cakes zoals de Rooster, de grotere cakes zoals de I am Fan en uiteraard de meeste boxen vanaf de V-Master tot de Miner! En we zullen ook de Poema serie in de actie opnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan