groningerpyro
VWC lid
Als een shop in Groningen of Delfzijl mee zou doen, komt er ook bij mij CR. 

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die van mij ookLijstje is klaar
Ik zie het wel, zag de video op het youtube kanaal staan. Anders zijn er vast alternatieven genoeg maar die cake leek me heel vet om te hebben...voor het begin van de showMega Maxi mag je geluk mee hebben, die werd al niet meer geïmporteerd. Maar zo hoop ik ook dat er nog Tolla Mina's opduiken![]()
als je hem nog kunt krijgen absoluut niet te missen vette tailbak!Ik zie het wel, zag de video op het youtube kanaal staan. Anders zijn er vast alternatieven genoeg maar die cake leek me heel vet om te hebben...voor het begin van de show![]()
Doet de hele Dog, Pig en Rooster serie mee?
En voor welke prijs gaat de V-Master weg?
Welke kortingen kunnen jullie verwachten?
We hebben gekeken naar de toppers uit de collectie die ook voor de liefhebbers interessant zijn en dat is volgens ons een mooie lijst! Denk aan de kleinere cakes zoals de Mistral en Manipulator, maar ook de budget cakes zoals de Rooster, de grotere cakes zoals de I am Fan en uiteraard de meeste boxen vanaf de V-Master tot de Miner! En we zullen ook de Poema serie in de actie opnemen.