[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt 1 x een hele pagina verwijderd.
Vreemd, maar ik zal niet meer spoilen over sites.

Zolang de intratruin websites maar special open gaan voor de China red actie. Want die staan nu nog op 2019 instellingen en je kan niks bestellen.

Wordt 1 x een hele pagina verwijderd.
Vreemd, maar ik zal niet meer spoilen over sites.

Zolang de intratruin websites maar special open gaan voor de China red actie. Want die staan nu nog op 2019 instellingen en je kan niks bestellen.

Pief paf poef, weg is de boef.
De intratuins doen ook mee.
Ik denk eerder dat het een foutje was van de desbetreffende winkelier.

Winkeliers doen mee met hun eigen website, berichten over de webshops die te vroeg open staan, zijn en worden verwijderd op verzoek van China Red. :)

Winkeliers doen mee met hun eigen website, berichten over de webshops die te vroeg open staan, zijn en worden verwijderd op verzoek van China Red. :)
Maar je kan toch heel makkelijk via de site van China Red alle winkeliers opzoeken en kijken of de webshop al open is?

Maar je kan toch heel makkelijk via de site van China Red alle winkeliers opzoeken en kijken of de webshop al open is?

Afspraken moet je respecteren, we moeten blij zijn dat CR een prachtige actie voor ons organiseert. Als je je vervolgens niet aan afspraken gaat houden gooi je uiteindelijk je eigen glazen in, ondanks dat anderen er misschien makkelijker mee omgaan.

Zit al wel te zweten wat het gaat worden hoor. Wil max. € 100-150,- aan deze actie besteden om ook een flink deel van het budget voor later in het jaar over te houden. Gaat sowieso worden:
- 2x Las Fallas voor een afsluiting van een projectje
- 1x Mistral, must have
- 1x Dog en Pig, ondanks dat Rooster het goed doet kies ik liever voor deze twee. Mja, met de Rooster is het drietal wel weer compleet, keuzestress...
- 1x compound. Bulldozer of Magic in the Air. Omdat ik de Transbomber ook wil scoren heb je al het nodige geweld in de straat en neig ik naar Magic in the Air. Maar Patriot is ook heel aantrekkelijk, of toch maar de Construction om het budget wat beperkter te houden? Laatste twee hebben weer diversere effecten met tails en waaiers ten opzichte van Magic in the Air.

Iemand tips?:D

Afspraken moet je respecteren, we moeten blij zijn dat CR een prachtige actie voor ons organiseert. Als je je vervolgens niet aan afspraken gaat houden gooi je uiteindelijk je eigen glazen in, ondanks dat anderen er misschien makkelijker mee omgaan.

Zeker, het is dan ook aan CR om de winkeliers aan te spreken, zodat ze de shops dicht zetten. In plaats van dat het hier wordt gecensureerd.

Mogen we wel websites plaatsen waar de prijzen nog niet zijn veranderd, maar wel een aparte pagina op staat met de actieproducten?

Zit al wel te zweten wat het gaat worden hoor. Wil max. € 100-150,- aan deze actie besteden om ook een flink deel van het budget voor later in het jaar over te houden. Gaat sowieso worden:
- 2x Las Fallas voor een afsluiting van een projectje
- 1x Mistral, must have
- 1x Dog en Pig, ondanks dat Rooster het goed doet kies ik liever voor deze twee. Mja, met de Rooster is het drietal wel weer compleet, keuzestress...
- 1x compound. Bulldozer of Magic in the Air. Omdat ik de Transbomber ook wil scoren heb je al het nodige geweld in de straat en neig ik naar Magic in the Air. Maar Patriot is ook heel aantrekkelijk, of toch maar de Construction om het budget wat beperkter te houden? Laatste twee hebben weer diversere effecten met tails en waaiers ten opzichte van Magic in the Air.

Iemand tips?:D

Denk dat de High Kick een mooie combinatie van geweld en rust is. Een Show op zich, met veel verschillende schietrichtingen! En als ik me niet vergis, in dezelfde prijs-groep

Echt mooie prijzen niet zo'n groot budget nu rond 200 euro.Zou geweldig zijn als in mei na vakantiegeld nog 1 week komt.

Hoppppppppa al jaren achtereen producten van China Red gehad. Goede producten. Wordt uitkijken dat ik niet al voor maart mijn vuurwerk budget uitgeef.

Ik wil graag mistral en ice cristal samen in W shape schieten. Ik twijfel alleen tussen mistral aan de buitenkant (mistral-ice cristal-mistral) of andersom (ice cristal-mistral-ice cristal) iemand een goede tip?

Ik wil graag mistral en ice cristal samen in W shape schieten. Ik twijfel alleen tussen mistral aan de buitenkant (mistral-ice cristal-mistral) of andersom (ice cristal-mistral-ice cristal) iemand een goede tip?

ik zou de ice cristal in het midden doen (liefst 2 of 3) en de mistrals aan de buitenkanten. Wel een kwestie van smaak.

Het lijkt mij persoonlijk echt een wanstaltige combinatie.
Dan zou ik nog eerder gaan voor 3-5 x dezelfde.

Had me eigenlijk voorgenomen dit jaar te wachten tot Okt Nov maar deze actie kan ik toch niet missen. Afgelopen oudjaar de serie 36s cakes x2 gestookt en die waren allemaal toppie dus voorzie toch een leuke/pittige bestelling @makkelie.

Zag dat Coppelmans in Valkenswaard ook mee doet voor de Brabantse liefhebbers :)

Is er een minimum bestelbedrag voor deze actie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan