[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer tof van China Red om nu toch een Freakactie te houden :handsup: Prijzen zien er zeer goed uit. Hier gaan we zeker wat proberen te scoren!

Precies, wacht gewoon af wat er gaat komen en tegen welke prijs. Spaar je geld en wees gewoon dankbaar voor wat komen gaat.

Niemand reageert hier uit ondankbaarheid, meer uit nieuwsgierigheid.
Maar als ze ons af en toe spoilen blijft de spanning er goed in zitten, en zullen er uiteindelijk meer mensen bestellend:idea:

Het is leuk om te zien dat veel mensen wel weten dat China red toppers heeft, maar ze om welke reden dan ook niet bestellen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de collectie foto's aan het eind van het jaar!

Zelf heb ik op de wensenlijst;
Bulldozer
Best Solution
Rooster / Pig / Dog
High Kick

Tot wanneer is de actie beschikbaar? En is er voor de Las Fallas ook een productiejaar mogelijk om vast te stellen, al dan niet per karton als dat makkelijker is? Geen zin om een mindere versie te hebben dit jaar :)

Dit, wij willen de garantie krijgen dat deze dezelfde kwaliteit behoud en niet net zoals met de red basterds zeggen dat ze hetzelfde blijven en dan toch niet. Anders worden we kwaad... ��(fr though) Overigens is deze nu twee jaar achter elkaar goed, dus ik neem aan van wel.

Ik weet wel wat ik graag zou willen bestellen mits ik op dat moment het budget zal hebben.
Namelijk

- Poema Obsessed
- Bulldozer
- Ghost Town

Blijf het bijzonder vinden hoeveel sommige leden "eisen" bij freakacties. Wees blij dat de acties er zijn, wacht gewoon rustig af en als je veel noten op je zang hebt bestel je lekker voor de volle prijs in december.

Toch wel veel dezelfde producten zie je voorbij komen, op de wensenlijsten,

Bij mij persoonlijk de volgende;

- Obsessed
- Bulldozer
- Final Solution
- V-Master
- Pig

Grappig om te zien dat ChinaRed opeens zoveel aandacht krijgt terwijl het hiervoor een importeur was die er niet bovenuit sprong als het om aandacht ging terwijl de producten dus blijkbaar wel dik in orde waren. Persoonlijk ken ik China Red alleen van de demonstraties van Makkelie en heb ik er weinig producten zelf van afgestoken (Mega Mini destijds en een pakket alleen zo snel uit mijn hoofd) maar na het lezen en zien hier op het forum ben ik positief verrast en met de komende actie ben ik in mijn hoofd al mijn complete budget aan het uitgeven. Hulde en proficiat aan ChinaRed en op naar de volgende vele jaren!

Grappig om te zien dat ChinaRed opeens zoveel aandacht krijgt terwijl het hiervoor een importeur was die er niet bovenuit sprong als het om aandacht ging terwijl de producten dus blijkbaar wel dik in orde waren. Persoonlijk ken ik China Red alleen van de demonstraties van Makkelie en heb ik er weinig producten zelf van afgestoken (Mega Mini destijds en een pakket alleen zo snel uit mijn hoofd) maar na het lezen en zien hier op het forum ben ik positief verrast en met de komende actie ben ik in mijn hoofd al mijn complete budget aan het uitgeven. Hulde en proficiat aan ChinaRed en op naar de volgende vele jaren!

denk ook dat dat vooral komt omdat meeste dealers enkel in en rond midden van het land zit.

Klopt helemaal. De dichtstbijzijnde dealer is voor mij meer dan een uur rijden. Had ook graag gezien dat ze ergens in Limburg een dealer hadden. Dat is de reden waarom ik vrijwel nooit iets van China Red koop, omdat het voor mij niet interessant genoeg is (i.c.m. de reguliere prijs) om hiervoor bijna 3 uur op en neer te rijden. Dan laat ik ze inderdaad vaak links liggen. Jammer, want ze hebben zeker wel goed spul.

Zojuist ook het verslag gelezen aan china red en de winactie, leuk initiatief en interessant voor de echte vuurwerkfanatics... hopelijk zijn de films zodanig van goede kwaliteit dat je het gevoel krijgt van hoe hard en gekleurd de producten daadwerkelijk zijn die verkocht gaan worden. Zo dacht ik dat de timemachine van wolff te dik leek op film maar niks was minder waar. Super blij dat het mijn eerste aankoop van wolff was en gelijk wist dat hun opnames dikke prima zijn. Ik hoop dat de films van china red dan ook zo goed zullen zijn, al helemaal omdat dit mijn keuze zal gaan beinvloeden alvorens ik mijn bestelling ga samenstellen tijdens de freakverkoop. Ik wens de leden die naar Duitslnd gaan voor de demo dan ook veel plezier, kan er zelf niet bij zijn. :thumbup:

En de prijzen van miner en lumberjack gaan zijn??

heb ze zien staan voor een hele mooie prijsje :D
allebei hebben een prijsje waar je m niet kan laten staan, vooral de lumberjack heeft een zacht prijsje.

kan niet wachten tot het zover is. budget is inmiddels verhoogd naar 3x het dubbele van wat ik eerst wou spenderen aan CR :angel:

heb ze zien staan voor een hele mooie prijsje :D
allebei hebben een prijsje waar je m niet kan laten staan, vooral de lumberjack heeft een zacht prijsje.

kan niet wachten tot het zover is. budget is inmiddels verhoogd naar 3x het dubbele van wat ik eerst wou spenderen aan CR :angel:
kun je een prijsrange geven? bv onder of boven de 150?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan