Allereerst enorm bedankt voor alle begripvolle reacties. Dat voelt goed.
Ondanks dat we aangeven niet in te gaan op reacties op ons betoog. Willen we wel even stil staan bij twee reacties over offertes. Reden? Dit heeft betrekking op onze actie die momenteel loopt en we willen misverstanden voorkomen.
Bedankt voor de oprechte reactie BredaVuurwerk. Die eerlijkheid kan ik enorm waarderen. Verder wellicht een advies voor de volgende keer: maak duidelijk dat er op bepaalde producten geen extra korting verwacht kan worden, ook niet met een offerte. Dat voorkomt miscommunicaties of teleurgestelde reacties.
Of bepaalde verwachtingen worden wat realistischer bijgesteld? Wij garanderen altijd een betere prijs dan de startprijzen van 1 oktober. Of het nu een 10tje of 100 euro is, dat kan verschillen. Het is namelijk niet zo dat een vaste set producten zich niet lonen om een offerte aan te vragen. Er zijn zoveel variabelen die meespelen, bijvoorbeeld het bedrag waarvoor je een offerte indient. Betreffen het volle kartonnen of 100 verschillende cakes. Koopt iemand voor 700 of 15000 euro. Hoe complex, groot, klein of makkelijk de bestelling ook is, het loont altijd! En al krijg je 15 euro korting op je totaalprijs waarop we ook nog gratis vuurwerk weggeven, is dat toch mooi meegenomen. Schikt de prijs je niet, dan hebben wij vrijblijvend tijd aan gespendeerd, maar dat vinden wij niet erg. Nog steeds even goede vrienden.
Prima betoog van Breda. Ik herken er wel veel in. Met zoveel aanvragen kan er wel is wat mis gaan en is het eigenlijk onbegonnen werk om elke keer voor zenuwachtige freaks als wij wat te wijzigen. Precies de reden dat ik niet besteld heb nog. Die ophaaltijden die er nog zijn komen mij totaal niet uit en daarom maar niet het risico gelopen wel te bestellen en te hopen dat ze "het vast wel kunnen verzetten".
Wat ik mij nu wel af vraag: wij hebben het hier met z'n allen elke keer over de extra korting van een offerte die tegenvalt maar vuurwerkkoning zegt dat z'n offerte zelfs hoger uitvalt en dat dit bij meer mensen zo zou zijn? Hoe zit dat dan? Is dit gewoon een foutje geweest?
Tegenvallen is natuurlijk persoonlijk. Maar zoals wij garanderen, valt een offerte valt altijd lager uit dan de prijzen de we op 1 oktober in de website hadden staan. Is dat niet het geval dan is het een fout. Zoals ik schreef in mijn verhaal. Wij hebben er helemaal niets aan om een offerte op te stellen die hoger uitvalt. Dan neemt niemand ´m af en zijn wij een berg tijd kwijt.
Soms staan zijn er geen freakprijzen ingevuld op de aanvraag, wij zetten dan de huidige prijzen erbij die op de site staan. Men hoeft dan absoluut niet te denken dat wij dan een offerte opstellen op basis van de huidige freakprijzen. Een offerte stel je op basis van je inkoopprijs. En geloof mij, al stond je winkelmandje 1 oktober op 1000 en nu 1100 of desnoods op 2000. Dat heeft nul komma nul effect op het bedrag wat wij je bieden. Offertes stel je op op basis van je inkoopprijs en voor jullie geruststelling het komt altijd onder de prijzen van 1 oktober uit. Het is dus altijd goedkoper!