Jongen (15) raakt vingers kwijt na afsteken illegaal vuurwerk in Dongen

Blijkbaar is het niet heel moeilijk je vingers kwijtraken... zelfs een 15 jarige kan het. Wat wel lastig is... het terugvinden van je vingers daar lees je nooit wat over.

Nee die vliegen er niet letterlijk af, maar zijn veranderd in roze mist vrees ik.
Zeer triest voor de jongen overgens, tevens een pijnlijke bedoeling.

Oei dit is wel heel erg hoor, hopen dat hij hersteld. Als je 15 bent denk je soms nu eenmaal niet goed na, eigen schuld roepen is lachwekkend.

Ik denk dat 90% hier wel eens een zware knaller als een cobra heeft afgestoken, het kan je zomaar gebeuren ook al doe nog zo voorzichtig. Een kruitlek, beschadigde lont etc etc het blijft altijd een risico.

Juist, een (imitatie) Cobra 6 wordt vanuit Italië of China naar Polen verscheept, en daarom gaan grenscontroles met de Nederlands belgische grens helpen right?

Zoals eerder gezegd is oktober best wel laat om 'al' te starten met controles. Als ze dat nu nóg niet geleerd hebben leren ze het nooit. En ja, dan maar het consumentenvuurwerk verbieden om de overlast tegen te gaan. Hilarisch :thumbsup:

Ach ja, wen er maar aan. Vanaf 2020 is naar mijn weten Nederland niet eens meer een zelfstandig land maar 'Europa'. Gaan nog veel zaken komen die onder het kopje overige geschoven gaan worden.

Back
Bovenaan