cakeboxfreak
VWC lid
Zal er nog CAT 1 vuurwerk verkocht worden? Zo ja, wordt het gamma groter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal er nog CAT 1 vuurwerk verkocht worden? Zo ja, wordt het gamma groter?
En dan op de terugweg gepakt worden door de wouten en alles kwijt zijn? Mij niet gezien, ik laat het liever een jaartje veilig en droog bij Cees staan.Ik hoorde dat er ook winkels gebruik maken van de mogelijkheid om het vuurwerk in België uit te leveren. Is dit wellicht een idee voor jullie? Dan zit je ook niet gebonden aan die drie verkoopdagen en is het toch mogelijk om (een deel van) de orders uit te leveren.
En dan op de terugweg gepakt worden door de wouten en alles kwijt zijn? Mij niet gezien, ik laat het liever een jaartje veilig en droog bij Cees staan.
Volgens mij heeft van de Horst geen winkel in België en helemaal al geen bunker opslag daar of vuurwerkverkoop vergunning.
Dat lijkt me ook niet, maar wellicht wel connecties aangezien Breda zowat in België ligt. Heb begrepen dat andere winkels dit ook indirect doen, dus inderdaad via iemand anders z'n bunker etc. Opzich heb je ook niet veel ruimte nodig omdat je het over 40 dagen kan verspreiden. Het is ook net zo legaal als wanneer je het in Nederland zou halen aangezien het bezit niet verboden is.
Ik heb ook nog niks gehoord. Maar ik weet dat we gewoon nog even geduldig moeten zijn. Vanuit fanatiek enthousiasme waren veel van ons altijd al "behoorlijk" ongeduldig. En na vrijdag de 13e is er ook nog eens allerlei stress bij gekomen, al dan niet in combi met minder slaap... Anyway, ik zie genoeg redenen om er op te vertrouwen dat Breda Vuurwerk werkt aan een goede oplossing. En daar zullen ze ons vast snel over informeren.
OK, goed om te weten, want ik heb geen email gehad. Ik benader jullie even direct, buiten dit forum om.
Dank wederom voor jullie snelle reactie.