[Fireworks Specials] Crackle King

Ah, dan heb ik inderdaad wat gemist en heb ik hem nog niet hier in de omgeving voorbij zien komen. Was vorig jaar ook al lastig. We blijven zoeken!

misschien een rare vergelijking maar is deze te vergelijken met de funke snowblind?
In verhouding wel maar de Snowblind is met z'n 30mm nog wel wat intenser dan de 25mm Crackle King. De Snowblind kun je beter vergelijken met de Cairo Crackling in z'n beste tijd en dan met een nog net wat hardere burst, net wat grotere boeketten en crackling mines als extra.

In verhouding wel maar de Snowblind is met z'n 30mm nog wel wat intenser dan de kleinere Crackle King. De Snowblind kun je beter vergelijken met de Cairo Crackling in z'n beste tijd en dan nog net wat hardere burst en net wat grotere boeketten.
thx wil dit jaar graag een compound/cake met crackling. Zat dan te twijfelen tussen deze, 4 maal de cairo crackling of de snowblind. maarja die is dan ook wel weer ietjes duurder

thx wil dit jaar graag een compound/cake met crackling. Zat dan te twijfelen tussen deze, 4 maal de cairo crackling of de snowblind. maarja die is dan ook wel weer ietjes duurder
Dit is absoluut een goede keuze als je een crackling compound zoekt, een heel heftig doosje en voor de prijs van een Snowblind kun je er 2 kopen ;)

Als ik het goed heb was de 2024 versie een stukje sneller dan vorige versies. Grofweg 35-40sec vs 1:25-1:35min. Hopelijk komen we al eerder te weten hoe lang de 2025 versie gaat zijn. Wat mij betreft gewoon de langere versie. Kan perfect bij deze bak.

Back
Bovenaan