[Fireworks Specials] Crackle King

Heb de "el Presidento" Transbomber als vervanging gekregen bij vuurwerkshop Bergschenhoek. Maar in plaats van eerlijk aan te geven dat de Crackle king is afgekeurd. Beweerde het Personeel daar dat het dezelfde is als de Crackle King alleen dat het artikelnummer anders is ..

2x De sensation 4 meegekregen in Breda. Heb daar ook goede verwachtingen van.
Gaat hier in v shape vannacht.

Iemand hier al een filmpje van? Dan bedoel ik de 2024 versie, want deze heb ik bij VuurwerkDuitsland gehaald, geen afkeur dus, maar zou wel willen weten tot hoe ver het naar beneden komt zodat ik ook kan bepalen waar ik het moet plaatsen.

Iemand hier al een filmpje van? Dan bedoel ik de 2024 versie, want deze heb ik bij VuurwerkDuitsland gehaald, geen afkeur dus, maar zou wel willen weten tot hoe ver het naar beneden komt zodat ik ook kan bepalen waar ik het moet plaatsen.
Heb zelf niet gefilmd, maar hij kwam echt tot de grond. Zorg dat je ruim genoeg ruimte hebt.

Om me heen is wel gefilmd, zal morgen kijken of deze er bij zat.

Nou, 20 meter was niet voldoende om geen crackling vonken op je kop te krijgen. Was wel super, de beste compoundje van de avond. Wat mij betreft komt deze er dit jaar weer bij. :)

Nou, 20 meter was niet voldoende om geen crackling vonken op je kop te krijgen. Was wel super, de beste compoundje van de avond. Wat mij betreft komt deze er dit jaar weer bij. :)
Misschien was mijn afstandsgevoel dan niet helemaal goed, ben pas na het vuurwerk begonnen met de alcohol, dus dat was het in ieder geval niet 😂

Back
Bovenaan