Ik heb deze voor onder de 80€ weten te scorenMet de freakactie zelfs 85 euro.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze voor onder de 80€ weten te scorenMet de freakactie zelfs 85 euro.
Met de freakactie zelfs 85 euro.
Hij was al kooiloosNeem aan dat dat een nieuwe, kooiloze versie is?
Of was ie altijd al kooiloos?
Hij kan toch bijna niet zo goed zijn als de afgekeurde 2024-batch?
Nooit kooi gehadNeem aan dat dat een nieuwe, kooiloze versie is?
Of was ie altijd al kooiloos?
Hij kan toch bijna niet zo goed zijn als de afgekeurde 2024-batch?
Nooit kooi gehad
Of bestel de feestfabriek 2.0 bij steenbergen en je weet zeker dat je de goeie hebt, die is namelijk nooit afgekeurd.Ah oke! Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat hij net zo goed gaat zijn als 2024..
Dan neem ik liever minder risico met die uit Duitsland, gegarandeerd batch 2024![]()
Goeie tip, ga ik naar kijken, toch makkelijker in NLOf bestel de feestfabriek 2.0 bij steenbergen en je weet zeker dat je de goeie hebt, die namelijk nooit afgekeurd.
Ik stond eronder met 2 stuks tegelijk! Was ongelooflijk vet! Zal binnenkort eens het filmpje uploaden. Niet dat dat meer duidelijkheid bied (haha) want het enige wat je ziet is overal crackling om je heen.Goed, maar niet geschikt voor de straat wat ik zo op beelden zag.
Kijk, ik wil hem namelijk ook per 2 schieten maar er wel verantwoordelijk mee omspringen. Heb een smalle straatjes en redelijk wat toeschouwers. Maarja, geen batch garantie...Ik stond eronder met 2 stuks tegelijk! Was ongelooflijk vet! Zal binnenkort eens het filmpje uploaden. Niet dat dat meer duidelijkheid bied (haha) want het enige wat je ziet is overal crackling om je heen.
Als je de 2024 batch hebt dan zeker niet stoken in een smal straatje. Van de 2025 batch weten we nog niets zeker maar ik zou er maar rekening mee houden dat het nog steeds geen goed idee is.Kijk, ik wil hem namelijk ook per 2 schieten maar er wel verantwoordelijk mee omspringen. Heb een smalle straatjes en redelijk wat toeschouwers. Maarja, geen batch garantie...
Oh dat vind ik met crackling juist wel spektakel zo in een vonkenregen staan, hele straat jubelde er ook om. Geen rieten daken, dat scheelt.Met wind een drama want die crackling gaat overval heen.