[Fireworks Specials] Crackle King

Ah oke! Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat hij net zo goed gaat zijn als 2024..

Dan neem ik liever minder risico met die uit Duitsland, gegarandeerd batch 2024 ;-)

De 2024 versie is heel erg goed maar niet voor iedere straat geschikt, zorg dus dat je voldoende ruimte hebt en voldoende afstand neemt!

Ik stond eronder met 2 stuks tegelijk! Was ongelooflijk vet! Zal binnenkort eens het filmpje uploaden. Niet dat dat meer duidelijkheid bied (haha) want het enige wat je ziet is overal crackling om je heen.
Kijk, ik wil hem namelijk ook per 2 schieten maar er wel verantwoordelijk mee omspringen. Heb een smalle straatjes en redelijk wat toeschouwers. Maarja, geen batch garantie...

Kijk, ik wil hem namelijk ook per 2 schieten maar er wel verantwoordelijk mee omspringen. Heb een smalle straatjes en redelijk wat toeschouwers. Maarja, geen batch garantie...
Als je de 2024 batch hebt dan zeker niet stoken in een smal straatje. Van de 2025 batch weten we nog niets zeker maar ik zou er maar rekening mee houden dat het nog steeds geen goed idee is.

Ik vind dat niet erg, maar kan dat niet verantwoorden naar publiek. ;) Zal er eens over denken, want ik schiet ook 3x de Snowblind tegelijk. Die Crackling mine komt ook niet erg hoog.

Héb snowblind paar jaar geleden gehad die is heel vet. Met wind een drama want die crackling gaat overval heen.
Afstand noodzakelijk, maar we gaan toch zeker geen 3e jaar op rij wind krijgen 😬😬

Ja het is onwijs spectaculair en ik vond het ook tof. Vanaf de grond tot de lucht , links en rechts was crackling. Iedereen vroeg waar komt dit vandaan😂. Ik zei hier uit de winkel haha

Maar als je een dubbeldure Snowblind hebt, wil je liever een strakke uitwerking hebben, me dunkt... :) anders kun je net zo goed deze hebben 🤣

Back
Bovenaan