[Fireworks Specials] Crackle King

3x in het midden van de video.
Erg goede krakelaar met een mooie opbouw. Hier zet je de straat wel even mee op zn kop🙃

Ik ben benieuwd wat ze gaan aanpassen om 'm (evt) door de keuring te krijgen volgend jaar...alleen mine eruit is niet genoeg, tikje hoger laten schieten dan maar? voor kruitcompensatie dan ook tikje minder gevuld en dan om dat te compenseren iets hoger tempo zoals '24 op demo al liet zien?

Ik ben benieuwd wat ze gaan aanpassen om 'm (evt) door de keuring te krijgen volgend jaar...alleen mine eruit is niet genoeg, tikje hoger laten schieten dan maar? voor kruitcompensatie dan ook tikje minder gevuld en dan om dat te compenseren iets hoger tempo zoals '24 op demo al liet zien?

Hmm inderdaad.. Dat wordt gokken. Blijft hij wel of niet op de wishlist staan, met de onzekerheid of je een nieuwe (misschien mindere) batch krijgt..

De '23 en '24 batches waren super goed, als er dan een '25 batch komt die ineens een stuk minder is dan is dat natuurlijk wel een fikse tegenvaller. Ik ben dus ook wel benieuwd hoe dit gaat lopen.

Deze opgehaald over de grens, wel een leermoment voor dit jaar, niet iets willen en moeten hebben ook al is het afkeur in Nederland....dit kwam tot aan de grond, brandgaten in de jassen, brand gaten in de panty's van de vrouwen....en 2 x aan moeten steken..

• Wow
Waarderingen: BENZ
Back
Bovenaan