Nightshade en Temple of Dreams staan er ook nog op dus de website is in ieder geval nog niet aangepast neeEen oude batch? Of heeft Steenbergen de website gewoon nog niet aangepast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nightshade en Temple of Dreams staan er ook nog op dus de website is in ieder geval nog niet aangepast neeEen oude batch? Of heeft Steenbergen de website gewoon nog niet aangepast?
Hele ander naam dan crackle king of royal match, is niet genoemd als afkeur(royal match en crackle king wel.Een oude batch? Of heeft Steenbergen de website gewoon nog niet aangepast?
Hier dus ook,ik ga ook uit van een waardige vervanger.Zelf deze bij Bredavuurwerk besteld. Daar altijd wel prima vervangers gehad voorgaande jaren dus zal nu ook wel weer goed komen verwacht ik....
Tja.. Je vraagt je dan weer af hoe leuk zo'n forum is als er ook mensen meekijken en bezig zijn met andere agenda's. Dan kunnen we beter stoppenIk heb een paar berichten weggehaald in dit topic. Het is echt ontzettend balen dat de Crackle King en Royal Match zijn afgekeurd. IL&T lijkt de smaak nu te pakken te hebben qua testen, dus laten we in dit topic niet alle info op een presenteerblaadje aan ze aanbieden zodat ze nog meer kunnen afkeuren van FWS.
Ja hier het zelfde krijg de 2023 batchVandaag contact gehad met de shop waar ik deze heb besteld en ze leveren gelukkig de 2023 batch uit.
Helaas nu van de websiteNiet bij Franeker. Daar is ie nog bestelbaar, net als de eveneens afgekeurde Golden Temple.
Maar lijkt me een kwestie van tijd voordat ie daar ook offline wordt gehaald...
Heel zuur. Maar na mijn eigen ervaring is dit een super compound voor op een weiland.FWS (Vuurwerk Supply) staat volledig los van Rubro.
Wel ontzettend zuur dit zeg. Wel benieuwd of er 1 batch is getest en is afgekeurd of dat echt alle batches (indien die bestaan van dit product) zijn afgekeurd.
Man wat balen, deze geweldenaar had echt een grote kans om heel hoog te eindigen in de polls dit jaar.
Bedankt voor deze gouden tip over 2023. Groet, ILT.Heel zuur. Maar na mijn eigen ervaring is dit een super compound voor op een weiland.
Ik woon gewoon in een woonwijk en iedereen stond in de crackling en hoger dan 4 meter kwam het soms niet.
Toen had ik al een gedachte van die kan er volgend jaar weleens niet meer zijn.
Wel een super vette compound
Dan kan je van het forum het hele topic productiefouten weghalen.Bedankt voor deze gouden tip over 2023. Groet, ILT.
Dat is compleet waarDan kan je van het forum het hele topic productiefouten weghalen.
Waarvan ik zag dat het 10 pagina's is.
Ook voor deze tip, dank! Dat topic kende we niet. Groet, ILT.Dan kan je van het forum het hele topic productiefouten weghalen.
Waarvan ik zag dat het 10 pagina's is.