[Fireworks Specials] Crackle King

Zelf deze bij Bredavuurwerk besteld. Daar altijd wel prima vervangers gehad voorgaande jaren dus zal nu ook wel weer goed komen verwacht ik....

Ik heb een paar berichten weggehaald in dit topic. Het is echt ontzettend balen dat de Crackle King en Royal Match zijn afgekeurd. IL&T lijkt de smaak nu te pakken te hebben qua testen, dus laten we in dit topic niet alle info op een presenteerblaadje aan ze aanbieden zodat ze nog meer kunnen afkeuren van FWS.

Ik heb een paar berichten weggehaald in dit topic. Het is echt ontzettend balen dat de Crackle King en Royal Match zijn afgekeurd. IL&T lijkt de smaak nu te pakken te hebben qua testen, dus laten we in dit topic niet alle info op een presenteerblaadje aan ze aanbieden zodat ze nog meer kunnen afkeuren van FWS.
Tja.. Je vraagt je dan weer af hoe leuk zo'n forum is als er ook mensen meekijken en bezig zijn met andere agenda's. Dan kunnen we beter stoppen :shy:

Zou ook kunnen dat hun op de demo laatst aanwezig waren en deze daar hebben gezien. En toen verder zijn gaan testen op dit product.

FWS (Vuurwerk Supply) staat volledig los van Rubro.

Wel ontzettend zuur dit zeg. Wel benieuwd of er 1 batch is getest en is afgekeurd of dat echt alle batches (indien die bestaan van dit product) zijn afgekeurd.

Man wat balen, deze geweldenaar had echt een grote kans om heel hoog te eindigen in de polls dit jaar.
Heel zuur. Maar na mijn eigen ervaring is dit een super compound voor op een weiland.
Ik woon gewoon in een woonwijk en iedereen stond in de crackling en hoger dan 4 meter kwam het soms niet.

Toen had ik al een gedachte van die kan er volgend jaar weleens niet meer zijn.

Wel een super vette compound

• Wow
Waarderingen: BENZ
Back
Bovenaan